اولین تصاویر قاب گلکسی اس ۲۱ اولترا با جایگاه قلم دیجیتال منتشر شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تقریبا اطمینان داریم که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم دیجیتال بهره می‌برد و امروز اولین تصاویر قاب محافظ این گوشی منتشر شد که مکانی خاص برای قرار دادن قلم دارد.
تبلیغات

در طول چند ماه گذشته شایعات به این موضوع اشاره داشتند که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کند؛ اما به همراه گوشی فروخته نمی‌شود و باید آن را جداگانه تهیه کرد. همین اتفاق باعث شده است قاب محافظ جدیدی برای این گوشی ساخته شود که مکانی خاص برای نگه‌داری قلم دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده از این قاب‌ محافظ را مشاهده کنید.

قاب محافظ گلکسی اس ۲۱ اولترا
قاب محافظ گلکسی اس ۲۱ اولترا

این قاب‌ نسل جدید S View Flip Cover است. قاب‌های جدید کمی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی هستند تا فضای کافی برای محافظت از قلم داشته باشند. همچنین مشخص شده است که قلم در قسمت سمت راست گوشی قرار می‌گیرد تا شارژ شود.

S Pen همچنان به‌صورت ریموت کار می‌کند؛ اما برای استفاده‌ی معمولی نیازی به باتری نخواهد داشت. مدل‌های جدید S Pen از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند که اجازه می‌دهد از آن‌ها به‌عنوان کنترل از راه دور دکمه شاتر دوربین استفاده کرد. قلم‌های جدید به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و تشخیص ژست‌ حرکتی مجهز شده‌اند. این موضوع به این معنی آن است که باید قلم را شارژ کنید؛ چیزی که در گوشی‌های نوت وجود نداشت.

S Pen با قیمت ۴۰ یورو به فروش خواهد رسید؛ دقیقا همان قیمتی که برای قلم سری نوت در نظر گرفته شده است. همچنین قرار است باندل این قلم به همراه قاب‌های محافظ جدید راهی بازار شود.

گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ در تاریخ ۱۴ ژانویه رونمایی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات