سامسونگ گلکسی S21 FE‌ احتمالا در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد معرفی نخواهد شد

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا گزارشی منتشر شده است که احتمال عرضه‌ نشدن نسخه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S21‌ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ را تقویت می‌کند.
تبلیغات

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، می‌دانید سامسونگ قصد دارد در رویداد گلکسی آنپکد، گوشی‌های هوشمند تاشوی بعدی خود را معرفی کند؛ اما این واقعیت را که طرفداران علاقه‌ی بیشتری به گلکسی نوت و گلکسی S21 FE دارند، نمی‌توان انکار کرد. همان‌طور که اطلاع دارید، سامسونگ امسال گلکسی نوت جدید را معرفی نخواهد کرد و به‌جای آن تصمیم گرفته است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ روی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز کند. بی‌شک سامسونگ در تلاش است تا طرفداران زیادی را به سمت گوشی‌های تاشوی بعدی خود جذب کند.

از طرفی دیگر، گفته می‌شود گلکسی S21 FE در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد؛ اما آیا این اتفاق در رویداد گلکسی آنپکد ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) خواهد افتاد؟ پاسخ این سؤال به ادعای منابع منفی است و امروز در گزارشی از LetsGoDigital و به نقل از Sammobile، اسناد رسمی سامسونگ مشاهده شده که تأیید می‌کند نسخه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S21 در رویداد آنپکد معرفی نخواهد شد.

نسخه‌ی سال گذشته، یعنی گلکسی S20 FE محبوبیت زیادی پیدا کرد و طرفداران انتظار داشتند گلکسی S21 FE در رویداد ۲۰ مرداد معرفی شود؛ اما بی‌شک با انتشار این اخبار ناامید خواهند شد. با این تفاسیر انتظار می‌رود گلکسی S21 FE در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۰) به‌صورت رسمی معرفی شود؛ هرچند این احتمال وجود دارد که به‌ دلیل کمبود تراشه، سامسونگ باز هم رونمایی از گلکسی S21 FE را که به‌عنوان قاتل پرچم‌دار شناخته می‌شود، به تأخیر بیندازد.

هر زمانی که گلکسی S21 FE معرفی شود، انتظار می‌رود بیشتر ویژگی‌های سری گلکسی S21 را با قیمت جذاب‌تری به‌ همراه داشته باشد و حتی ممکن است از برخی جهات مانند سرعت شارژ، سریع‌تر باشد و احتمالا از درگاه microSD نیز بهره خواهد برد. با این توصیف می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی S21 FE محبوبیتی بیشتر از سه مدل اصلی گلکسی S21 به‌ دست خواهد آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات