تا پایان سال ۲۰۱۹ بیش از ۶۰ میلیون ایرپاد اپل عرضه می‌شود

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
افزایش تقاضا برای ایرپاد پرو اپل سبب شده است فروش کلی ایرپادهای این شرکت افزایش چشمگیری تجربه کند.
تبلیغات

طبق گزارش جدید بلومبرگ، انتظار می‌رود عرضه محموله‌های جدید ایرپاد در سال ۲۰۱۹ درمقایسه‌با سال گذشته دوبرابر شود و به ۶۰ میلیون دستگاه برسد. گزارش مذکور با اشاره به افرادی آشنا با برنامه‌های تولیدات اپل، نیم‌نگاهی به فروش هدفون‌های بی‌سیم اپل انداخته است.

در گزارش بلومبرگ آمده است افزایش فروش سالانه‌ی این محصولات به‌دلیل افزایش تقاضا برای ایرپاد پرو اپل است که ماه پیش به‌صورت عمومی معرفی شد. برای پاسخ‌گویی به این حجم از تقاضا، شرکای اپل در صنعت تولید قطعات درمقابل محدودیت‌های فنی و موانع افزایش ظرفیت گام برمی‌دارند. در بخشی از گزارش مذکور آمده است:

شخصی مطلع درباره‌ی این موضوع گفته است فروش ایرپاد پروهای ۲۴۹ دلاری اپل فراتر از انتظارات بوده و تقاضا برای این محصولات شرکای کوپرتینویی‌ها در صنعت تولید قطعات را مجبور کرده است درمقابل محدودیت‌های فنی و موانع افزایش ظرفیت گام بردارند. چندین تأمین‌کننده در حال رقابت بر سر تجارتِ تولید هدفون‌های سری پرو هستند؛ اگرچه برخی از این شرکت‌ها هنوز در حال تقویت مهارت‌های فنی خود هستند.

ایرپادهای اپل اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند. از آن زمان باتوجه‌به تلاش اپل برای پاسخ‌گویی به‌موقع برای تقاضاها، محصولات یادشده فروش بسیار موفقی تجربه کرده‌اند. خود اپل تاکنون میزان فروش ایرپادهایش را گزارش نکرده است. البته راه‌حل جایگزین اهالی کوپرتینو رده‌بندی محصولات یادشده در بخش لوازم‌جانبی و پوشیدنی‌ها و لوازم‌خانگی است. گفتنی است رده‌بندی یادشده در سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی اپل، ۶٫۵ میلیارد فروش را تجربه کرد.

در سال جاری میلادی، اپل محصولات ایرپاد خود را بازنگری کرده است. در مارس، اپل نسخه‌ی جدیدی از ایرپاد را معرفی کرد. این ایرفون با تراشه‌ی H1 و دستیار صوتی سیری در نسخه‌هایی قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز دارد. دنباله‌ی این محصول با نام ایرپاد پرو در اکتبر معرفی شد و علاوه‌بر ویژگی‌های نسخه‌ی پیشین، قابلیت حذف نویز، حالت Transparency و... را داشت. حالت Transparency به کاربر اجازه می‌دهد به‌صورت هم‌زمان ضمن گوش‌‌دادن به موسیقی، صدای محیط را نیز بشنود.

همان‌گونه که رقبایی چون گوگل و مایکروسافت تلاش می‌کنند ایربادهای جدید خود را تا فصل تعطیلات روانه‌ی بازار کنند، زمان‌بندی فروش ایرپاد پرو نیز به‌گونه‌ای تنظیم شده است که در بازه‌ی زمانی یادشده بر بازار چیره شود. گفته می‌شود اپل به‌‌ویژه در بخش محصولات پرچم‌دار، با ایرپاد پرو جدید توانایی پاسخ‌گویی به تقاضا‌ها را در فصل تعطیلات خواهد داشت. در‌حال‌حاضر، ایرپاد پرو در بسیاری از خرده‌فروشی‌های ایالات متحده‌ی آمریکا از چند هفته قبل‌تر پیش‌فروش می‌شود. تخمین‌ها نشان می‌دهد حمل محموله‌ی ایرپادهای اپل برای مشتریان حتی پس از خرید‌و‌فروش‌های فصل تعطیلات ادامه خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات