تولید نسخه ویژه اپل واچ با بدنه سرامیکی متوقف شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد اپل برنامه‌ای برای معرفی نسخه‌ای از اپل واچ سری 6 با بدنه‌ای از جنس سرامیک ندارد.
تبلیغات

اپل طی رویداد Time Flies درنهایت از اپل واچ سری ۶ رونمایی کرد؛ مدلی که جایگزین سری ۵ می‌شود. بااین‌حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که حتی مدل سرامیکی اپل واچ سری ۵ نیز به کنار گذاشته خواهد شد و دیگر تولید نمی‌شود.

درکنار مدل‌های متفاوت، سری ۶ بندهای مختلفی نیز خواهد داشت که علاوه بر مدل سیلیکونی و فلزی شامل بند چرمی، مدل Solo Loop و هرمس می‌شود. هرمس نام برندی معروف است که گویا برای سری ۶ بندهایی با طراحی منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

کوپرتینویی‌ها نه‌تنها از سری ۶ بلکه از مدل ارزان‌قیمت اپل واچ SE نیز رونمایی کردند که درواقع مدلی با سخت‌افزار مشابه به سری ۴ است و با قیمت ۲۷۹ دلاری به بازار عرضه می‌شود. با وجود معرفی مدل‌های مختلف از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ جای خالی نسخه‌ای ویژه با بدنه سرامیکی احساس می‌شود.

شرکت اپل درکنار سری ۵ مدلی نیز معرفی کرد که بدنه‌ای سرامیکی داشت و البته از برچسب قیمتی به‌مراتب گران‌تر از مدل‌های استاندارد بهره می‌برد؛ اما اپل واچ سری ۶ چنین مدلی ندارد یا حداقل کوپرتینویی‌ها هنوز چنین مدلی را معرفی نکرده‌اند.

مدل سرامیکی اپل واچ سری ۵ از گران‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شد که جایگزین نسخه سرامیکی اپل واچ سری ۴ شد. برای خرید نسخه لوکس سری ۵ کاربران با توجه به مدل و مشخصاتی که در نظر داشتند باید قیمتی بین ۱،۲۹۹ تا ۱،۷۴۹ دلار پرداخت می‌کردند. حال، با عدم معرفی نسخه سرامیکی سری ۶ گران‌ترین مدل با بندهای طراحی‌شده توسط برند هرمس خواهد بود که از قیمت ۱،۲۴۹ دلار شروع می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا کوپرتینویی‌ها باید درکنار مدل‌های مختلف اپل واچ سری ۶ نسخه‌ای نیز با بدنه سرامیکی معرفی کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات