قیمت و زمان عرضه اپل واچ سری 6 و مدل ارزان‌تر SE مشخص شد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی دو محصول جدید کوپرتینویی‌ها به‌نام‌های اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE، زمان عرضه و قیمت آن‌ها مشخص شد.
تبلیغات

زمان بسیار کمی از پایان رویداد اپل می‌گذرد و باید گفت که کوپرتینویی‌ها محصولات شگفت‌انگیزی برای طرفدارانشان معرفی کردند. از آیپدهای جدید گرفته تا اپل واچ سری ۶ و مدل ارزان‌تر برای کاربران با بودجه محدود به‌نام اپل واچ SE شگفتانه‌هایی بودند که کوپرتینویی‌ها برای رویداد آنلاین Time Flies در نظر گرفتند.

با اینکه از معرفی سری آیفون ۱۲ خبری نبود، اپل توانست نه‌تنها با معرفی محصولات جدیدش نمایش موفقی از خود نشان دهد؛ بلکه ویژگی‌های جالبی مانند Family Setup نیز ارائه دهد. این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد اپل واچ اعضای خانواده را مدیریت کنند.

در رویداد اپل، مقام‌های اپل اعلام کردند که اپل واچ سری ۶ با بندهای مختلف و در دو مدل GPS و مدل سلولی به‌همراه GPS به بازار عرضه می‌شود. درصورتی‌که مدل پایه‌ی اپل واچ ۶ با نمایشگر کوچک‌تر را بخرید، برای مدل GPS باید ۳۹۹ دلار پرداخت کنید. همچنین، قیمت مدل مجهز به ارتباطات سلولی ۴۲۹ دلار است و اگر مدلی با صفحه‌نمایش ۴۴ میلی‌متری بخواهید تهیه کنید، ۴۲۹ دلار برای مدل GPS باید بپردازید.

به‌نظر می‌رسد که اپل برنامه‌ای ویژه برای عرضه‌ی اپل واچ ۶ دارد و احتمالاً به‌زودی، انواع نسخه‌های لوکس و پریمیوم با بندهای چرمی، فلزی و... از اپل واچ ۶ را شاهد خواهیم بود. درکنار این محصول، کوپرتینویی‌ها اپل واچ SE را رونمایی کردند که درواقع، مدلی اقتصادی‌ محسوب می‌شود.

قیمت مدل پایه‌ی اپل واچ SE از ۲۷۹ دلار شروع می‌شود که ۱۲۰ دلار از مدل پایه‌ی اپل واچ ۶ ارزان‌تر و ۸۰ دلار از اپل واچ ۳ گران‌تر است. اپل اعلام کرده که پیش‌فروش مدل‌های مختلف اپل واچ ۶ و اپل واچ SE از هم‌اکنون آغاز شده است و ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) نیز روانه‌ی بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات