پوشش زنده ویدئویی زومیت از مراسم Time Flies اپل [نسخه‌ی آفلاین اضافه شد]

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل سپتامبر هرسال، طی رویدادی از محصولات جدید سخت‌افزاری رونمایی می‌کند. امشب هم شاهد معرفی محصولات جدید اپل، در رویداد آنلاین Time Flies خواهیم بود که به رسم همیشه، زومیت پوشش زنده‌ای از آن خواهد داشت.
تبلیغات

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی در زمینه تأمین قطعات سخت‌افزاری، اخبار زیادی پیرامون تأخیر در رونمایی از محصولات جدید اپل به گوش رسید. بااین‌حال هفته‌ی گذشته اپل با ارسال یک دعوت‌نامه، رسماً خبر برگزاری رویداد جدیدش را اعلام کرد. پیش از این در زوم‌کست روز گذشته درباره انتظاراتمان از مراسم Time Flies اپل، بیشتر صحبت کردیم؛ اما هنوز مشخص نیست در این رویداد، شاهد معرفی آیفون‌های جدید خواهیم بود یا خیر!

نسخه‌ی آفلاین پخش زنده زومیت از رویداد

باتوجه‌به شعار مراسم، انتظار می‌رود یکی از اصلی‌ترین محصولات این رویداد اپل واچ‌های جدیدی باشد که یکی از آن‌ها نسخه ارزان قمیت‌تری نسبت به دیگری است. از طرفی پیش از این شاهد لو رفتن دفترچه راهنمای آیپد ایر جدید اپل بودیم که برای علاقه‌مندان زبان طراحی آیپد پرو خبر خیلی خوبی به‌شمار می‌رود؛ چرا که احتمال معرفی آیپد ایر مزین‌شده به زبان طراحی آیپد پرو، با درگاه شارژ آینده‌نگرانه‌ی USB Type-C و البته قیمت پایین‌تر خیلی زیاد است.

احتمال معرفی دیگر محصولات و سرویس‌هایی چون سرویس اپل وان، اپل TV جدید، ایرپادز استدیو و ایرتگز هم وجود دارد اما اطلاعات زیادی چون اپل واچ‌ها و آپیدها، درباره‌ی آن‌ها درز نکرده؛ بااین‌حال در مطلب چه انتظاراتی باید از مراسم Time Flies‌ اپل داشته باشیم، بیشتر درباره آن‌ها صحبت کردیم. شما می‌توانید پوشش این رویداد را به‌صورت زنده و ویدئویی، ساعت ۲۱:۰۰ ازطریق همین مطلب، کانال زومیت در آپارات دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات