زوم‌کست: چه انتظاراتی از مراسم Time Flies اپل داریم؟

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
یک‌روز پیش از مراسمِ Time Flies اپل، در یک قالب یک زوم‌کست به اطلاعات و انتظاراتی که از مراسم پیش‌روی اپل داریم پرداختیم؛ از آیفون‌هایی که احتمالاً معرفی نمی‌شوند تا اپل واچ و آیپد که با برچسب قیمتی ارزان‌تری عرضه می‌شوند.
تبلیغات

شهرویور ماه هرسال، تیترهای بیشتری از اخبار رسانه‌ها به کوپرتینیو نشین‌ها اختصاص داده می‌شود؛ چراکه موعود مراسم اپل جهت رونمایی از محصولات هیجان‌انگیزی مانند آیفون‌های جدید، اپل واچ و آیپدهای جدید فرا می‌رسد و علاقه‌مندان به حوزه فناوری بیشتر از هر زمان دیگر مشتاق دیدن آخرین دستاوردهای اپل می‌شوند. در این زوم‌کست، به اطلاعات و انتاظاراتی که از مراسم Time Flies اپل داریم پرداختیم.

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات

شیوع ویروس کرونا، امسال شایعاتی که درباره مراسم اپل شنیده می‌شود بیشتر و چالش برانگیزتر کرده است. خیلی‌ها معتقداند خبری از رونمایی آیفون 12 نیست و بسیاری هم اعتقاد دارند اپل حاضر به برگزاری یک مراسم جداگانه برای معرفی آیفون‌ها نمی‌شود. از طرفی ادعای جان پراسر، یکی از مورداعتمادترین افشاگران صنعت موبایل و اعلام رسمیِ مدیر ارشد مالی اپل درباره تأخیر در عرضه آیفون‌های جدید، کمی احتمال عدم معرفی آیفون‌ها در این مراسم را بیشتر می‌کند.

شعار تبلیغاتی Time Flies که توسط اپل در دعوت‌نامه‌ی این مراسم، تمرکز اپل برای معرفی اپل واچ‌های جدیدش را به‌رخ می‌کشد. خبر متفاوتی هم از معرفی یک نسخه ارزان‌قیمت‌ترِ اپل واچ به‌گوش می‌رسد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به اپل واچ که چندان با برچسب قیمتی آن کنار نمی‌آیند مراسم را جذاب‌تر کند. شاید معرفی اپل واچ ارزان‌قیمتِ اپل برای ما یک یقین نباشد؛ اما به‌دلیل حضور تگ‌های "Apple Watch" و "" در ویدئوی مربوط به مراسم Time Flies که در کانال رسمی اپل در یوتیوب بارگذاری شده، از معرفی ششمین نسلِ اپل واچ‌ها مطمئن هستیم.

آیپد جدید اپل هم مثل همیشه یکی از محصولات مورد انتظار ما برای معرفی است که ظاهراً آیپد ایرِ امسال اپل، تفاوتی عمده با سال‌های گذشته دارد. درواقع آیپد پروهای جذاب اپل، که از سال ۲۰۱۸ شاهد تحولی عظیم در زبان طراحی آن‌ها بودیم، به‌دلیل برچسب قیمتی قابل‌توجه‌شان، کمی تأمل‌برانگیز به‌شمار می‌آیند؛ اما ظاهراً امسال اپل تصمیم به شنیدن صدای کاربرانش گرفته است و آیپد ایر جدیدی را با زبان طراحی آیپد پروها معرفی خواهد کرد.

طبق برخی گزارش‌ها، احتمالِ معرفیِ اپل TV جدید هم وجود دارد؛ بنا بر شایعاتی که تاکنون از نسل جدید اپل تی‌وی شنیده‌ایم، در صورت معرفی، این نسل از سخت‌افزاری قوی‌تر برای پردازش بازی‌ها، ریموت کنترل جدید با حضور دستیار صوتی سیری و اپلیکیشن Find My بهره می‌برد که این بخش از مراسم، می‌تواند برای طرفداران اکوسیستم اپل جذاب باشد.

مثل همیشه احتمال می‌رود اپل از لوازم جانبی چون ایرپادز استدیو، ایرتگ هم رونمایی کند. ضمن اینکه احتمالاً تاریخ دقیق از انتشار نسخه‌ی رسمی iOS 14 هم اعلام خواهد شد. مراسم اپل، سه‌شنبه، ۲۵ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد و طبق معمول، فردا ازطریق وب‌سایت، صفحه اینستاگرام و آپارات، پوشش زنده‌ی زومیت از این مراسم را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات