اپل موزیک به تلویزیون‌های سامسونگ افزوده می‌شود

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد اپل یکی دیگر از سرویس‌های خود را در قالب اپلیکیشن به تلویزیون‌های سامسونگ آورده است.
تبلیغات

سال گذشته سامسونگ و اپل با معرفی اپلیکیشن آیتونز برای تلویزیون‌های سامسونگ بسیاری را غافلگیر کردند. حال گویا نوبت به سرویس دیگری رسیده است تا به پلتفرم تلویزیون‌های سامسونگ اضافه شود.

از امروز کاربران تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند از سرویس اپل موزیک نیز برخوردار شوند. اپلیکیشن اپل موزیک برای تلویزیون‌هایی از سامسونگ قابل دسترس است که از سال ۲۰۱۸ به بعد معرفی ‌شده باشند. همچنین در حال حاضر سرویس اپل موزیک در بیش از ۱۰۰ کشور قابل استفاده توسط دارندگان تلویزیون‌های سامسونگ خواهد بود.

مشترکان سرویس اپل موزیک می‌توانند به استریم موسیقی دلخواه‌شان پرداخته و همچنین رادیوی Beats 1 را گوش فرا دهند. جالب است بدانید استفاده از این اپلیکیشن کاملاً مستقل است و دارندگان تلویزیون‌های سامسونگ نیازی به دستگاه‌های اپل یا ارسال آهنگ‌ها به دستگاه ازطریق ایرپلی ندارند.

تلویزیون‌های سامسونگ تنها به اپل موزیک محدود نیستند و علاقه‌مندان می‌توانند از اسپاتیفای نیز استفاده کنند. در حال حاضر امکان تماشای موزیک ویدیوها نیز ازطریق اپلیکیشن اپل موزیک فراهم شده است و همچنین سرویس «در خانه با اپل موزیک» نیز دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس جهت تشویق مردم برای خودقرنطینگی در شرایط بحرانی گسترش بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود اپلیکیشن اپل موزیک درنظر گرفته‌شده برای تلویزیون‌های سامسونگ فاقد قابلیت پادکست است. ویژگی پادکست درحال حاضر به‌صورت اپلیکشینی مستقل در iOS و MacOS عرضه شده و دراختیار کاربران قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات