از جعبه‌ی تلوزیون‌های جدید سامسونگ می‌توان برای گربه‌ها لانه ساخت

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون‌های Lifestyle سامسونگ، با بسته‌بندی جدیدی عرضه خواهند شد که می‌توان از آن، جهت ساخت خانه برای گربه یا صندوقچه‌ی کتاب استفاده کرد.
تبلیغات

تلویزیون‌ها، محصولات بزرگی هستند و با جعبه‌هایی در ابعاد بزرگ روانه‌ی بازار می‌شوند. بهتر نبود اگر بتوان از جعبه‌ی آن‌ها، جهت ساخت خانه برای گربه یا صندوقچه‌ی کتاب یا محفظه‌ای برای دیسک‌های DVD یا مواردی از این دست استفاده کرد؟ حالا به‌نظر می‌رسد سامسونگ گام مهمی در این راستا برداشته است.

سامسونگ اعلام کرده است که تلویزیون‌های Lifestyle این شرکت، از هم‌اکنون با جعبه‌ای تحت نام «بسته‌بندی اکو»، به‌عنوان بخشی از روند آغازگرانه‌ی این شرکت برای کاهش ردپای انسان‌ها در محیط زیست به بازار عرضه خواهند شد. این تلویزیون‌ها شامل سری Serif که دارای لبه هستند، سری Frame که به قاب بزرگ تصویر شباهت دارند و سری Sero که محصولاتی با قابلیت چرخش صفحه هستند، می‌شوند.

ایده‌ی سامسونگ این است که خریدار پس از سرهم‌کردن تلویزیون، برای ساخت لوازم خانگی دیگری همچون خانه‌ی گربه، امکان استفاده از جعبه‌ی آن را داشته باشد. جعبه‌های جدید تلویزیون از مقوای موج‌دار ساخته می‌شوند و برای ایجاد قابلیت برش و تاکردن، در آن‌ها از طرح ماتریس نقطه‌ای استفاده خواهد شد. همچنین، دفترچه‌ی راهنمایی برای مونتاژ جعبه‌ی دستگاه در درون آن قرار گرفته است.

همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طرح‌های سامسونگ چندان هم بد به‌نظر نمی‌رسند. اگر کاربر سعی می‌کرد خودش این طرح‌ها را بسازد، احتمالا بسیار ابتدایی و ساده از آب درمی‌آمدند. بااین‌حال، اگر ذوق هنری بیشتر و مهارت‌های حرکتی شایسته‌تری دارید، می‌توانید کاردستی جالب‌تری را تهیه کنید.

Samsung’s new TV packaging

علاوه‌بر موارد یادشده، طرح‌های ارائه‌شده برای سرهم‌کردن جعبه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که علامت سامسونگ در مرکز و جلوی آن‌ها قرار گیرد. اگر کاربر نخواهد که چنین مارک‌هایی روی محصولی رایگان از تلویزیون او باشد، می‌تواند از اسپری رنگ استفاده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات