گوشی اوپو ایس 2 به‌طور رسمی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی اوپو ایس ۲ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین چهارگانه و شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی توسط این شرکت چینی به‌طور رسمی معرفی شد.
تبلیغات

گوشی Oppo Ace2 بعداز گذشت یک ماه از افشا و تیزرهای مداوم سرانجام به‌طور رسمی معرفی شد. این گوشی اوپو، نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و شارژ ۶۵ واتی خود را از نسل قبلی، گوشی Reno Ace، به ارث برده است؛ اما علاوه‌براین مشخصات، آخرین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، پشتیبانی از شبکه‌ی 5G و سریع‌ترین شارژ بی‌سیم با توان ۴۰ وات با کمک شارژر جدید AirVOOC برای کاربران مهیا شده است.

Oppo Ace2

گوشی اوپو ایس ۲ دارای نمایشگر ۶/۵ اینچی با پنل اولد است که کیفیت تصویر +FullHD را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ تاچ سمپل ۱۸۰ هرتز ارائه می‌کند؛ همچنین نمایشگر این گوشی دارای حفره‌ای است که در گوشه‌ی بالای سمت چپ قرار دارد و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دوربین سلفی را درخود جای داده است.

در قاب پشتی گوشی قسمت دایره‌ای‌شکل دوربین اصلی چهارگانه، نظرها را به‌خود جلب خواهد کرد که حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در صدر آن به‌چشم می‌خورد. ماژول‌های دیگر شامل حسگر فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی «پرتره» می‌شود. این دو حسگر تنها برای درک بهتر عمق برای عکاسی کاربرد دارند.

Oppo Ace2

در کالبد این گوشی تراشه‌ی فوق‌سریع و قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 تعبیه شده است تا هر فرمان کاربر را در کسری از ثانیه پردازش و اجرا کند.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی از شارژ سریع باسیم ۶۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی AirVOOC آن نیز طبق ادعای شرکت اوپو برای شارژ کامل تنها ۵۶ دقیقه زمان نیاز دارد. پد شارژ بی‌سیم، خنک‌کننده‌ی اختصاصی خود را برای کنترل گرما دارد و به‌طور جداگانه با قیمت ۲۴۹ یوآن چین یا ۳۵ دلار آمریکا به‌فروش می‌رسد.

Oppo Ace2

سیستم‌عامل آن ترکیبی از اندروید ۱۰ و ColorOS 7.1 است و دیگر ویژگی‌های مهم را می‌توان در وای‌فای نسل ۶، NFC و قابلیت شارژ معکوس ۱۰ واتی گوشی Oppo Ace2 خلاصه کرد.

Oppo Ace2

قیمت گوشی Oppo Ace2 در رنگ‌های بنفش، خاکستری و نقره‌ای برای مدل رم ۸ و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ۳،۹۹۹ یوآن چین (۵۶۵ دلار) اعلام شده است. مدل ۲۵۶ گیگی با رم ۸ نیز قیمت ۴،۳۹۹ یوآن چین (۶۲۵ دلار) خواهد داشت و آخرین مدل این گوشی با مشخصات رم ۱۲ و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایت مبلغ ۴،۵۹۹ یوآن چین (۶۵۰ دلار) را به‌خود اختصاص می‌دهد. درحال حاضر پیش‌سفارش قابل انجام است و فروش رسمی در ۲۰ آوریل آغاز خواهد شد؛ همچنین هنوز تاریخ مشخصی برای فروش بین‌المللی تعیین نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات