لایکا و الیمپوس دوره‌های آموزشی رایگان و مجازی برای عکاسان ارائه می‌کنند

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های گوناگون در وضعیت کنونی خدماتشان را رایگان ارائه می‌کنند. لایکا و الیمپوس دوره‌های مجازی آموزشی را بدون دریافت هزینه برگزار می‌کنند.
تبلیغات

لایکا و الیمپوس اعلام کردند در دوران شیوع کرونا، دوره‌های آموزشی رایگان و مجازی خود را به‌همراه سخنرانی‌های مرتبط برای عکاسان برگزار می‌کنند. تاکنون، شرکت‌های متعددی در دنیای فناوری چنین برنامه‌هایی برای کمک به تولیدکننده‌های محتوا در دوران قرنطینه اجرا کرده‌اند. برای مثال، نیکون هفته‌ی گذشته تمامی دوره‌های آموزش عکاسی آنلاین خود را تا پایان آوریل رایگان کرد.

الیمپوس برنامه‌ای به‌نام Home With Olympus Sessions شروع کرد که مردم و کاربران عادی را به متخصصان و مهندسان شرکت متصل می‌کند. کاربران می‌توانند فردی یا گروهی برای برگزاری جلسه‌ی آنلاین با متخصصان ثبت‌نام کنند و جلسه‌ها به‌صورت پرسش و پاسخ و بحث و اظهارنظر درباره‌ی موضوعات عکاسی برگزار می‌شود. همچنین، کاربران با شرکت در جلسه‌ها می‌توانند دانش خود درباره‌ی محصولات الیمپوس را افزایش دهند.

جلسه‌های گروهی الیمپوس حداکثر با ۶ نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود و موضوع مشترکی همچون مدلی خاص از محصولات شرکت یا سبکی از عکاسی را پوشش می‌دهد. به‌عنوان مثال، جلسه‌های مجزا درباره‌ی عکاسی‌های منظره و ماکرو و عکاسی زیر آب برگزار می‌شود. کاربران برای ثبت‌نام در جلسه‌ها می‌توانند از وب‌سایت رسمی الیمپوس اقدام کنند.

لایکا دوره‌های آنلاین خود را به‌صورت جلسه‌های مجازی بحث و گفت‌وگو برگزار می‌کند که عکاسان حرفه‌ای و مشهور در آن‌ها حضور دارند. به‌علاوه، دیگر فعالان هنرمند همچون موسیقی‌دانان و بازیگران نیز در جلسه‌های لایکا حضور خواهند داشت. جلسه‌ها به‌صورت منظم از ۱۲ آوریل شروع می‌شوند و تا چند هفته‌ی آتی ادامه پیدا می‌کنند. عکاسان بزرگی همچون جنیفر مک‌کلور و خوان کریستوبال کوبو، وضعیت زندگی و عکاسی را در دوران قرنطینه‌ی خانگی شرح می‌دهند.

مگی استبر سخنران دیگری خواهد بود که درباره‌‌ی پروژه‌ی خود به‌نام Secret Garden of Lily LaPlama صحبت می‌کند. افزون‌براین، استفن واناسکو در جلسه‌های پرسش‌ و پاسخ لایکا حضور دارد و موضوع عکاسی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

کاربران علاقه‌مند به حضور در جلسه‌های لایکا باید از این لینک ثبت‌نام کنند. ناگفته نماند افراد دیگری همچون دی‌. جی. دی‌نایس و جف گارلین و دنی کلینچ در برنامه‌های آتی لایکا حضور خواهند داشت؛ اما درحال‌حاضر لینک ثبت‌نامی برای شرکت در برنامه‌های آن‌ها منتشر نشده است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین عکاسی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق دوربین‌های دوربین کنون، دوربین نیکون، دوربین پاناسونیک، دوربین سونی و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات