رویداد گوگل I/O به‌صورت استریم آنلاین نیز برگزار نخواهد شد

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اعلام کرده است رویداد I/O امسال را حتی به‌صورت استریم آنلاین نیز برگزار نمی‌کند.
تبلیغات

پس از شیوع بیماری کرونا، بسیاری از شرکت‌ها اقدامات پیشگیرانه‌ای در نظر گرفتند. در‌این‌میان، گوگل نیز تصمیم گرفت رویداد گوگل I/O را به‌صورت استریم آنلاین برگزار کند تا احتمال ابتلا به بیماری کرونا تاحدممکن کاهش یابد.

گوگل در نظر داشت رویداد امسال را بدون حضور علاقه‌مندان و خبرنگاران برگزار کند؛ اما مسئولان برگزاری رویداد به این نتیجه رسیده‌اند که حتی حالت استریم آنلاین نیز لغو شود. در حساب رسمی توییتر گوگل پستی ارسال شده است که توضیحاتی درباره‌ی لغو رویداد گوگل I/O را ارائه می‌دهد:

با درنظرگرفتن سلامتی توسعه‌دهندگان و کارکنان و شهروندان و همچنین پیروی از دستورالعمل‌های دولت، متأسفانه باید بگوییم رویداد گوگل I/O از هیچ طریقی امسال برگزار نمی‌شود.

هرساله، در رویداد گوگل I/O رونمایی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مختلفی را شاهد بودیم. بسیاری از علاقه‌مندان نیز برای آشنایی با دستاوردهای جدید گوگل منتظر برگزاری کنفرانس خبری بودند که متأسفانه حتی حالت آنلاین آن نیز برگزار نمی‌شود.

برخی از رویدادها مانند GDC و Coachcella به زمان دیگری در سال ۲۰۲۰ موکول شده‌اند؛ اما این موضوع درباره‌ی رویداد گوگل I/O صدق نمی‌کند و برگزاری این رویداد در سال ۲۰۲۰ کاملا لغو شده است؛ البته اتفاقاتی که برای رویداد امسال در نظر گرفته شده بود، در بلاگ رسمی گوگل منتشر خواهد شد.

رویداد گوگل I/O

چندی پیش، اپل جدیدترین دستگاه‌هایش ازجمله نسخه‌های جدید آیپد پرو و مک‌بوک پرو را رونمایی کرد. با‌این‌حال، لغو رویداد I/O امسال نشان‌دهنده‌ی وخامت اوضاع گسترش بیماری کرونا است و باید دید رویدادهای بزرگ دیگر مانند WWDC نیز لغو خواهند شد یا خیر. کوپرتینویی‌ها اعلام کردند رویداد WWDC فقط به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان و خبرنگاران در آن حضور نخواهند داشت.

در رویداد I/O سال گذشته، گوشی هوشمند پیکسل 3a معرفی شد و شایعات اخیر نیز نشان می‌داد گوگل برنامه‌ای مشابه برای جانشین این محصول، یعنی گوشی هوشمند پیکسل 4a، در نظر گرفته است. حال باید دید رونمایی پیکسل 4a به‌تأخیر خواهد افتاد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات