پاوربیتس 4 اپل با عمر باتری ۱۵ ساعته رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
پاوربیتس ۴ جدیدترین ایرفون بیتس به‌شمار می‌آید که از عمر باتری مناسبی بهره می‌گیرد و پیشرفت‌هایی درمقایسه‌با نسل پیشین به‌خود دیده است.
تبلیغات

چهارمین نسل از هدفون‌های توگوشی سری پاوربیتس سرانجام معرفی شد. پاوربیتس ۴ (Powerbeats 4) که از فردا با قیمت ۱۵۰ دلار دردسترس قرار می‌گیرد، در‌مقایسه‌با سومین نسل از هدفون‌های سری پاوربیتس عمر باتری آن بیشتر و سخت‌افزار بلوتوثش بهبودیافته‌ است.

براساس ادعاهای بیتس، هدفون پاوربیتس ۴ ازلحاظ کیفیت صدا با هدفون ۲۵۰ دلاری پاوربیتس پرو برابری می‌کند که در نوع خود جالب‌ است. ناگفته نماند پاوربیتس ۴ همچون پاوربیتس پرو به‌لطف بهره‌مندی از گواهی IPX4، دربرابر نفوذ عرق مقاوم است تا کاربر بتواند از آن به‌سادگی حین ورزش استفاده کند. بزرگ‌ترین تفاوت بین دو هدفون یادشده این است که مدل پرو در دسته‌ی ایرفون‌های کاملا بی‌سیم جای می‌گیرد؛ یعنی هیچ کابلی بین دو هدفون وجود ندارد و همه‌چیز به‌صورت بی‌سیم انجام می‌شود. با‌این‌حال در پاوربیتس ۴، دو هدفون ازطریق کابل به‌هم متصل می‌شوند.

پاوربیتس 4 / Powerbeats 4

یکی دیگر از نکات مهم مربوط به پاوبیتس ۴، به عمر باتری آن مربوط می‌شود. طبق ادعای بیتس، این هدفون با هربار شارژ تا ۱۵ ساعت شارژدهی می‌کند. این عدد برای هدفون پاوربیتس ۳ تقریبا ۱۲ ساعت بود. علاوه‌بر‌این، پاوربیتس پرو با هربار شارژ حداکثر ۹ ساعت می‌تواند کار کند. هدفون‌های جدید بیتس به‌لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اختصاصی این شرکت موسوم به Fast Fuel، در زمان سریعی شارژ می‌شوند. ناگفته نماند با پنج دقیقه شارژ پاوربیتس ۴، می‌توان ۱/۵ ساعت از آن استفاده کرد.

فراموش نکنید اگرچه هدفون مذکور مارک Beats by Dre را دارد، در‌حقیقت متعلق به اپل است. کوپرتینویی‌ها چند سال پیش شرکت بیتس را خریدند و از آن زمان تاکنون، سازگارهای جالبی بین این هدفون‌ها با گوشی‌های اپل به‌منظور همگام‌سازی بهتر دیده می‌شود. پاوربیتس ۴ به‌لطف بهره‌مندی از تراشه‌ی H1 اپل به‌سرعت با دستگاه‌های این شرکت همگام‌سازی می‌شود و از فرمان «Hey, Siri» هم پشتیبانی می‌کند. شارژکردن این هدفون‌ ازطریق درگاه لایتنینگ امکان‌پذیر است و در جعبه‌ی محصول، مبدل USB-A به لایتنینگ وجود دارد. 

پاوربیتس 4 / Powerbeats 4

به‌لطف قابلیت Audio Sharing، کاربر می‌تواند دو جفت هدفون پاوربیتس ۴ را به‌‌صورت هم‌زمان به یک گوشی آیفون متصل کند؛ البته امکان انجام این کار با یک جفت پاوربیتس و یک جفت ایرپاد هم وجود دارد. به‌عبارت‌دیگر، دو کاربر مختلف می‌توانند به‌صورت هم‌زمان ازطریق هدفون‌هایشان فایل صوتی را از یک گوشی آیفون گوش دهند. چنین قابلیتی به‌‌ویژه برای کسانی کابردی است که دوست دارند دونفره فیلم ببینید یا پادکست گوش دهند.

ایرفون پاوربیتس ۴ قرار است در رنگ‌های سفید و مشکی و قرمز از ۱۸ مارس ۲۰۲۰ (۲۸ اسفند ۱۳۹۸) دردسترس قرار گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات