کانن لنز اقتصادی 105-24 میلی‌متری F4-7.1 IS STM از سری RF را با قیمت ۴۰۰ دلار معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کانن لنز RF 24-105mm F4-7.1 IS STM را معرفی کرد. این لنز در میان سری گران‌قیمت لنز‌های مانت RF (دوربین‌های بدون آینه کانن) به‌خاطر قیمت پایین خود کاملا خودنمایی می‌کند.
تبلیغات

لنزهای سری RF کانن بجز در مواردی انگشت شمار همواره دارای قیمت بالا در کنار کیفیت عالی هستند. حالا کانن یک لنز کامپکت سبک وزن ۸۸ میلی متری از سری RF را معرفی کرده است که تنها ۳۹۵ گرم وزن و ۴۰۰ دلار قیمت دارد. مشخصاتی که این لنز را تبدیل به مکملی عالی برای دوربین‌های کوچک سری EOS RP می‌کند که تاکنون مجبور به استفاده از لنزهایی بزرگ جثه برای کیفیت بالاتر بوده‌اند.

Canon  RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Canon  RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Canon  RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Canon  RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

لنز ۱۵-۲۴ میلی‌متری F4-7.1 از سیستم لرزش‌گیر داخلی با قابلیت حذف لرزش‌ها تا ۵ استاپ در کنار موتور فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا با هماهنگی مناسب با سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می‌برد تا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کاربران حرفه‌ای و فیلمبرداران نیز باشد. مانند دیگر لنزهای سری RF این لنز هم دارای حلقه‌ی کنترلی برای تنظیمات دستی است.  ظاهرا کانن این لنز را به‌صورت کیت به‌همراه دوربین‌های سری EOS R و RP ارائه خواهد کرد. از قیمت نهایی این کیت ها اطلاعاتی در دست نیست اما این لنز به‌صورت جداگانه ۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. قیمتی که در مقابل هزینه‌ی خرید معمول بالای هزار دلاری لنزهای سری RF شدیدا وسوسه کننده است.

قیمت لنز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لنزهای دوربین کانن نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات