فوجی فیلم دوربین عکاسی میان رده X-T200 را با قیمت ۷۰۰ دلار رونمایی کرد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در‌حالی‌که همه در انتظار رونمایی X-T4 و X100V فوجی فیلم هستند، این شرکت برگ برنده‌ی جدیدی رو کرد که X-T200 نام دارد و دوربین میان‌رده‌ی بهبود‌یافته‌ای است.
تبلیغات

فوجی دوربین جدید میان‌رده‌ی X-T200 را رونمایی کرد. این دوربین فوجی فیلم جایگزینی برای دوربین تقریبا دوساله X-T100 است که در فوریه‌ی گذشته معرفی شد و بالاتر از سری X-A و پایین‌تر از Fuji X-T30 قرار می‌گیرد. X-T200 از حسگر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C CMOS و نه X-Trans استفاده می‌کند و فوکوس خودکار بسیار بهبود‌یافته‌تر و ویژگی‌های درخورتوجه در بخش فیلم‌برداری و صفحه‌نمایش لمسی ۳/۵ اینچی درون بدنه‌ای سبک و جمع‌و‌جور قرار گرفته‌اند.

FUJI X-T100 BACK
FUJI X-T100 REAR

براساس اطلاعات منتشرشده، حسگر جدید ۲۴ مگاپیگسلی CMOS قابلیت عکاسی با سرعت هشت فریم‌بر‌ثانیه و فیلم‌برداری 4K با رزولوشن ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ و ۱۲ فریم‌برثانیه را دارد. پردازنده جدید اطلاعات را ۳/۵ برابر سریع‌تر پردازش می‌کند. قابلیت عکس‌برداری هنگام ضبط فیلم و کاهش اعوجاج عکس و بهبود خارق‌العاده فوکوس خودکار با استفاده از تشخیص فازی به‌جای سیستم ترکیبی فوکوس از دیگر مزایای این دوربین هستند. ویژگی آخر به‌معنای تشخیص خودکار چهره و چشم است که قابلیت مهمی برای علاقه‌مندان عکاسی به‌شمار می‌رود.

همچنین، صفحه‌نمایش لمسی با قابلیت چرخش که بلاگرها و دوستداران سلفی بسیار استفاده می‌کنند، قابلیت فیلم‌برداری در حالت HDR برای موقعیت‌هایی با کنتراست بالا، گیمبال دیجیتال که از ژیروسکوپ درونی برای تثبیت ویدئو‌ها هنگام فیلم‌برداری استفاده می‌کند و دسترسی به افکت‌های ویدئویی فوجی از دیگر نکات مثبت این دوربین است.

جالب است که فوجی در حالی همه‌ی این امکانات را در X-T200 گنجانده است که وزن دوربینش فقط ۳۷۰ گرم است. درادامه، تصاویر دوربین را از زوایای مختلف میبینیم.

Fujifilm X-T200
Fujifilm X-T200
Fujifilm X-T200
Fujifilm X-T200
Fujifilm X-T200
Fujifilm X-T200
Fujifilm X-T200

فوجی فیلم X-T200 در سه رنگ نقره‌ای و نقره‌ای تیره و و مسی از فوریه در فروشگاه‌ها برای خرید دردسترس است. قیمت بدنه‌ی این دوربین ۷۰۰ دلار و قیمت بدنه همراه‌با کیت لنز XC 15-45mm f/3.5-5.6 OIS power zoom تقریبا ۸۰۰ دلار تعیین شده است.

Fujifilm X-T200

لنز Fujinon XC 35mm f/2

علاوه‌بر‌این، فوجی لنز پرایم Fujinon XC 35mm f/2 فول‌فریم با فاصله کانونی ۵۲ میلی‌متر را معرفی کرده که قیمتش مقرون‌به‌صرفه است و فقط ۱۳۰ گرم وزن دارد. فوجی فیلم قول داده این لنز با تصویری واضح و بوکه‌ی ملایم و فوکوس خودکار تقریبا بی‌صدا خواهد بود. این لنز فوجی فیلم نیز از فوریه با قیمت ۲۰۰ دلار دردسترس خواهد بود.

Fujinon XC 35mm f/2 Lens
Fujinon XC 35mm f/2 Lens

آیا فکر می‌کنید دوربین جدید فوجی‌فیلم با این قیمت و امکانات ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین عکاسی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق دوربین‌های کانن، دوربین نیکون، دوربین پاناسونیک، دوربین سونیو دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات