سن‌هایزر نسل سوم هدفون بی‌سیم Momentum را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آلمانی سن‌هایزر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین، نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم Momentum را رونمایی کرد.
تبلیغات

چند سالی است که سن‌هایزر با ایجاد تغییرات و بهبودهایی در سری هدفون‌های بی‌سیم Momentum، سعی کرده آن‌ها را بهبود بخشد. اکنون و در ایفا ۲۰۱۹، این شرکت نسل سوم هدفون‌های روگوشی Momentum را رونمایی کرده است. گرچه طراحی این سری هدفون‌ها یکسان است، سن‌هایزر قابلیت‌های جدیدی به آن‌ اضافه کرده است تا با مدل‌ WH-1000XM3 سونی و مدل پرچم‌دار Bose رقابت کند. قیمت این محصول تقریبا ۴۰۰ دلار است و حتی اگر بتوان گفت سن‌هایزر تمام مشخصه‌های هدفون قدرتمند را در این محصول گردهم آورده است، بازهم قیمتش بسیار گران‌تر از دیگر پرچم‌داران رقبا است. 

قابلیت حذف نویز فعال (Active noise cancellation) و ابزار Transparent Hearing کمک می‌کنند صداهای مزاحم اطراف مسدود شوند و اجازه نمی‌دهند صدای محیط به گوش کاربر برسد. دکمه‌های کنترلی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا نیاز به استفاده از گوشی هوشمند حین استفاده از هدفون به‌حداقل برسد. همچنین، دکمه‌ای اختصاصی نیز برای فعال‌کردن دستیار‌های صوتی، هم‌چون الکسا و گوگل اسیستنت و سیری تعبیه شده است. سن‌هایزر در اقدامی جالب به‌جای استفاده از دکمه‌ی خاموش و روشن، از روشی متفاوت بهره گرفته است. وقتی این هدفون را بازمی‌کنید، روشن می‌شود و وقتی آن را جمع می‌کنید، خاموش می‌شود. برای کنترل موسیقی و صدا نیز دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده است.

sennheiser

هدفون بی‌سیم Momentum با اپلیکیشن Smart Control شرکت سازنده نیز کار می‌کند. به‌کمک این برنامه می‌توانید به قابلیت‌هایی نظیر «حداکثر حذف نویز» و «حذف باد» یا «ضدفشار» دسترسی پیدا کنید و امکان تنظیم اکولایزر نیز وجود دارد. سن‌هایزر به‌کمک اپلیکیشن Tile، کاری کرده است کاربرانی که هدفون‌های خود را دائما گم می‌کنند، خیالشان از این بابت کاملا آسوده باشد؛ چراکه به‌کمک این برنامه می‌توانند به‌سادگی هدفون گم‌شده‌ی خود را بیابند. این شرکت آلمانی اعلام کرده است این محصول با هربار شارژ ۱۷ ساعت کار می‌کند که به‌طور چشمگیری در مقایسه با پرچم‌داران سونی و بوز شارژدهی کمتری دارد.

با تمام این‌ها، خبر خوشحال‌کننده درباره‌ی این محصول آن است که رنگ مشکی‌اش از هم‌اکنون دردسترس کاربران قرار دارد؛ اما برای تهیه‌ی رنگ سفید آن، تا نوامبر باید منتظر بمانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات