ایسوس در نمایشگاه ایفا سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا را رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های ایسوس و ایسر هرساله با لپ‌تاپ‌های سبک و باریک خود پا به رویداد ایفا پا می‌گذارند و امسال نیز مانند هرسال دست پر به این نمایشگاه آمده‌اند.
تبلیغات

ایسوس به‌تازگی ایسر را درزمینه‌ی ساخت سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا شکست داده و توانسته با محصول خود این عنوان را از شرکت ایسر برباید. امروز ایسر Swift 5 رونمایی و با افتخار اعلام کرد این محصول با ۹۵۰ گرمی عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را ازآنِ خود کرده است. ساعاتی بعد ایسوس محصول جدید خود با نام AsusPro B9 را رونمایی کرد که تنها ۸۶۱ گرم وزن دارد. شاید تصور کنید با لپ‌تاپ قدرتمندی رو‌به‌رو نخواهید بود؛ اما مشخصات این محصول چیز دیگری را بازگو می‌کنند: پردازنده نسل دهم اینتل، دو حافظه یک‌ترابایتی از نوع PCIe SSDs، پشتیبانی از وای‌فای ۶ و دوربین IR با قابلیت Windows Hello.

ایسوس

ایسوس مانند لپ‌تاپ‌های دیگر خود، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی در بدنه‌ی لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جای داده است. این نمایشگر حاشیه‌های باریکی دارد و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی آن ۹۴ درصد است. کسانی که فرصت کارکردن با این محصول را پیدا کرده‌اند، آن را شگفت‌انگیز خوانده‌اند. این محصول به‌قدری سبک است که می‌توانید به‌راحتی آن را با یک دست حمل کنید. از وزن آن که بگذریم، ضخامت آن نیز بسیار کم است و با ۱۴.۹۹ میلی‌متر ضخامت، به‌راحتی در کیفتان جای خواهد گرفت.

ایسوس

حداکثر دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی و پشتیبانی از RAID 0 و RAID 1 در این محصول گنجانده شده است. با این مشخصات نه‌تنها احتیاجی به حافظه‌ی جانبی نیست؛ بلکه به سرعت خواندن و نوشتن چشمگیری دست خواهید یافت. با وجود دوربین IR و شناسایی بیومتریک و تراشه‌ی امنیتی TPM 2.0 خیال کاربران از بابت امنیت راحت خواهد بود. وجود استاندارد نظامی MIL-STD 810G تضمین می‌کند لپ‌تاپی قوی و محکم به‌دست کاربران می‌رسد که از بابت کیفیت ساخت نگرانی نخواهند داشت.

ایسوس

درپایان، گفتنی است AsusPro B9 از اواخر سپتامبر دردسترس خواهد بود. هنوز جزئیاتی از قیمت این محصول در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات