شیائومی عرضه قریب‌الوقوع گوشی Mi A3 را تأیید کرد

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
درمیان انبوه شایعاتی که اخیراً درباره‌ی گوشی Mi A3 پخش شده، شیائومی با انتشار توییتی جدید، به‌طور رسمی از عرضه‌ی این دستگاه در آینده نزدیک خبر داد.
تبلیغات

شیائومی امروز به‌طور رسمی شایعات مربوط‌به عرضه‌ی گوشی مبتنی‌بر اندروید وان، یعنی Mi A3 را در آینده‌ای نزدیک تأیید کرد.

در توییتی که اوایل امروز منتشر شد، شیائومی از بازگشت پرفروش‌ترین گوشی مبتنی‌بر اندروید وان در جهان خبر داد؛ همچنین شرکت چینی در پاسخ به یکی از توییت‌های قدیمی UnboxTherapy که به قیمت ارزان‌تر Mi A3‌ نسبت‌به نسل قبلی اشاره می‌کرد، به‌صورت‌رسمی این موضوع را تأیید کرد. بنابراین Mi A3 مقرون‌به‌صرفه‌تر از Mi A2 خواهد بود.

سری A با سرو‌صدای زیادی درحال برگشتن است! #عکس‌برداری‌‌ بدون‌ محدودیت

فعلاً شیائومی هیچ جزئیاتی درباره‌ی ویژگی‌های گوشی اندروید وان آینده خود منتشر نکرده؛ اما با‌توجه‌به توییتِ دوم و هشتگ آخر آن، انتظار می‌رود دستگاه‌ یادشده با «دوربین اصلی فوق‌العاده» و «دوربین سلفی باورنکردنی» عرضه شود.

طبق برخی گمانه‌زنی‌ها، احتمالاً Mi A3‌ طراحی مشابه گوشی Mi CC9e داشته باشد که برای بازار چین و هند درنظر گرفته شده است. Mi CC9e از نمایشگری امولد +HD با اندازه‌ی ۶.۰۱ اینچی بهره می‌برد. از حیث سخت‌افزار نیز، تراشه‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام توان پردازشی آن را تأمین می‌کند. یکی‌از نقاط‌ قوت برجسته‌ی می CC9e، دوربین سه‌گانه آن با رزولوشن ۲ + ۸ + ۴۸ مگاپیکسلی است که درکنار حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی، نیاز عشاق عکس‌برداری را برطرف می‌سازد. تمامی‌ این‌ موارد به‌علاوه‌ی باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸واتی و اسکنر اثر انگشت در زیر‌ صفحه‌نمایش، از این دستگاه یک محصول مقرون‌به‌صرفه و باارزش ساخته است.

برخلاف Mi CC9e که از رام اختصاصی شیائومی، یعنی MIUI 10 استفاده می‌کند، Mi A3 تحت برنامه اندروید وان عرضه خواهد شد که تجربه‌ی خالصِ اندروید برای کاربران فراهم می‌آورد. انتظار می‌رود که به‌صورت پیش‌فرض، دستگاه‌ اشاره‌شده با نسخه نهم اندروید، یعنی پای عرضه شود.

برخی از خبرگزاری‌ها، از عرضه‌ی نسخه‌ی اندروید وان Mi CC9 در بازارهای جهانی نیز خبر می‌دهند که از ویژگی‌های قوی‌تری نظیر نمایشگر +FHD و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ بهره می‌برد. اگر چنین خبری رنگ واقعیت به‌خود بگیرد، این احتمال وجود دارد که Mi A3 برای نخستین‌بار در تاریخ این سری، از طراحی کاملاً جدیدی استفاده کند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات