اپل صفحات فیسبوک و اینستاگرام iTunes را حذف کرد

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشا شایعات پیرامون پایان عمر سرویس آیتونز اپل و تقسیم شدن آن به اپلیکیشن‌های مستقل، اپل صفحات فیسبوک و اینستاگرام iTunes را هم حذف کرد.
تبلیغات

احتمالا iTunes به روزهای پایانی عمر خود بسیار نزدیک شده است. براساس تأیید دو منبع خبری MacRumors و Redditors، اپل صفحات فیسبوک و اینستاگرامش را برای اپلیکیشن iTunes حذف کرده است و تمام تصاویر، پست‌ها و ویدئوهای آن را پاک کرده است. منبع خبری MacRumors از انتقال حساب آیتونز به اپلیکیشن TV اپل در صفحات فیسبوک و اینستاگرام خبر داد. به‌نظر می‌رسد که شرکت کومرتینویی قصد دارد برای توسعه اپلیکیشن‌های خود همه آن‌ها را درکنار اپلیکیشن TV اپل عرضه کند. این درحالی است که در حساب کاربری توییتر آیتونز هنوز تغییری ایجاد نشده است و حساب توییتر آیتونز در حال حاضر به کار خود ادامه می‌دهد.

بعد از انتشار نوشته‌ها و شایعات درباره iTunes در مدت زمان بسیار کوتاهی این تغییرات به واقعیت پیوستند. طبق گزارش‌های رسیده در ماه آوریل درباره سرنوشت آیتونز، این‌گونه می‌توان نتیجه گرفت که اپل قصد دارد اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای برای موسیقی، پادکست و تلویزیون در نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل macOS عرضه کند. اگرچه طبق گزارش به دست آمده، اپلیکیشن Music تقریبا همان عملکرد و کارایی را دارد.

چندی پیش، تصاویری از آخرین تغییرات اپلیکیشن‌های Apple TV و Apple Music به بیرون درز کرد. آخرین گزارش‌های بلومبرگ از برنامه‌های اپل حاکی از آن است که در راستای منافع دیگر برنامه‌های مستقل شرکت، این اپلیکیشن نیز مستقل می‌شود.

به‌زودی خبر قطعی در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل اعلام می‌شود تا همه متوجه این تغییرات شوند. اما اطلاع از سرنوشت آیتونز تنها خبر رویداد WWDC نخواهد بود، منتظر آخرین اخبار از سری جدید Mac Pro، iOS 13 و دیگر اخبار از کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات