سری هواوی P30 در کمتر از سه ماه به فروش ۱۰ میلیونی رسید

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در مدت ۸۵ روز موفق شده ۱۰ میلیون دستگاه هواوی P30 و P30 Pro بفروشد.
تبلیغات

هواوی اعلام کرد گوشی‌های سری P30، شامل هواوی P30 و هواوی P30 Pro، در ۸۵ روز ابتدایی عرضه، به رکورد فروش ۱۰ میلیونی رسیده است. چینی‌ها این‌بار دو ماه زودتر از سری P20 به چنین رکوردی دست یافته‌اند. فروش ۱۰ میلیونی خانواده‌ی پی ۳۰ در ۸۵ روز، بهترین رکورد تاریخ هواوی در مدت سه ماه یا کمتر به‌شمار می‌رود.

براساس اعلام هواوی، این شرکت تا پایان ماه مه درمجموع ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی همراه به خارج از چین صادر کرده است. این شرکت در سال جاری میلادی، زودتر از سال گذشته‌ به رکورد صادرات ۱۰۰ میلیون گوشی به خارج از چین رسید که نشان‌دهنده‌ی پیشرفت تجاری هواوی است.

رکورد فروش هواوی
رکورد فروش هواوی

شایان ذکر است علاوه‌براین، هواوی پی ۳۰ پرو نشان «بهترین گوشی هوشمند» را از «رویداد سخت افزارهای اروپا» (EHA) هم تصاحب کرد. در این مراسم، بیش از ۱۰۰ سردبیر نشریات فناوری از دوربین‌‎های سوپرزوم و The SuperSpectrum استفاده‌شده در این محصول به‌عنوان نوآوری‌های بزرگ تقدیر کردند.

هواوی همچنین اعلام کرد به رکورد عرضه‌ی ۱۰۰ میلیون محصول مبتنی‌بر «سوپرشارژ» هم رسیده است. این رکورد شامل گوشی‌های هوشمند و پاوربانک و شارژرهایی می‌شود که از فناوری شارژ سریع هواوی بهره می‌برند.

هواوی p30 / پی 30

هواوی Watch GT، ساعت هوشمند جدید چینی‌ها، هم به رکورد فروش دومیلیونی رسیده است. این ساعت هوشمند که اکتبر به بازار عرضه شده، با این رکورد محبوب‌ترین ساعت هوشمند هواوی به‌شمار می‌رود.

براساس گزارش IDC، هواوی در سه ماه نخست سال جاری، پنج‌میلیون دستگاه ساعت Watch GT عرضه کرده که ۲۸۲ درصد رشد را درمقایسه‌با بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد. هواوی با این رکوردها به جمع سه تولیدکننده‌ی برتر ساعت هوشمند در جهان پیوست.

Watch GT به‌جای سیستم‌عامل اندروید از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم به Lite OS استفاده می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد ۸۱ درصد از خریداران این ساعت هوشمند را به‌دلیل طول عمر باتری (نزدیک به دو هفته) انتخاب کرده‌اند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات