بررسی ویدیویی هواوی پی 30 پرو

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پی ۳۰ پرو، آخرین پرچم‌دار قدرتمند چینی‌ها، درکنار بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مانند پردازنده‌ی قدرتمند و طراحی جذاب و شارژدهی طولانی، با محور دوربین عکاسی تولید شده است.
تبلیغات

هواوی P30 Pro به‌لطف مجموعه‌‌ای متنوع از لنزها، به‌صورت بالقوه می‌تواند زمینه‌ی ثبت انبوهی از عکس‌های خلاقانه در سناریوهای مختلف را فراهم آورد. درحقیقت، هواوی ادعا می‌کند دوربین محصول با شعار «قوانین عکاسی را از نو بنویس» می‌تواند نگرش افراد به دوربین گوشی موبایل را عوض کند. پی ۳۰ پرو بیش از آنکه شبیه جایگزینی برای پی ۲۰ پرو باشد، به نسخه‌ای اصلاح‌شده از فبلت میت ۲۰ پرو می‌ماند. در نمای جلو، نمایشگری ۶.۴۷ اینچی با لبه‌های خمیده خودنمایی می‌کند. هواوی هنوزهم بر استفاده از نمایشگر Full HD در سری پی پافشاری می‌کند و مانند نسل گذشته، نمایشگری با رزولوشن عرضی ۱۰۸۰ را شاهد هستیم. نمایشگر ۶.۴۷ اینچی پی ۳۰ پرو کشیده‌تر از گذشته شده و حالا نسبتی ۱۹.۵ به ۹ بین طول و عرض آن برقرار است. پنل اولد درنظر گرفته‌شده برای این گوشی انحنایی تقریبا یکسان با میت ۲۰ پرو در طرفین دارد و در نگاه اول، مشکل خاصی در آن مشاهده نمی‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

در پشت دستگاه، مجموعه‌ی ماژول‌‌های دوربین اصلی پی ۳۰ پرو در قالب دو ستون عمودی گوشه‌ی سمت چپ پنل پشتی را اشغال کرده است: ستون نخست، ماژول‌ اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و ماژول اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و ستون دوم، فلش LED دوگانه و ماژول فوکوس لیزری و حسگر سه‌بعدی ToF را دربرمی‌گیرد. ازنظر سخت‌افزاری، هواوی برای پاسخ‌دادن به تمامی نیاز‌های کاربر در پرچم‌دار جدیدش از پردازنده‌ی کرین ۹۸۰ استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای ۷ نانومتری که پیش‌تر آن را با گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو تجربه کرده‌ایم. هواوی ادعا می‌کند پردازنده‌ی مرکزی کرین ۹۸۰ درمقایسه‌با نسل گذشته ۷۵ درصد بهبود عملکرد یا ۵۸ درصد بهبود بهره‌وری انرژی را به‌ارمغان می‌آورد؛ درحالی‌که بهبود عملکرد و بهره‌وری واحد پردازش گرافیکی آن به‌ترتیب به ۴۶ و ۱۷۸ درصد می‌رسد.

با پی ۳۰ پرو عکاسی در تاریکی و قابلیت بزرگ‌نمایی در گوشی‌های هوشمند به درجه‌ی کاملا جدیدی رسیده است. این دستگاه ازنظر نرم‌افزاری بهبود‌هایی درمقایسه‌با نسل قبلی تجربه کرده؛ اما هنوز جای کار دارد. درادامه، با بررسی ویدئویی هواوی پی ۳۰ پرو همراه زومیت باشید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان برای تماشا با کیفیت بهتر، از یوتیوب با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم استفاده کنید.

تماشا در یوتیوب (نسخه با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم) | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی غول جدید چینی‌ها چیست؟ شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و انواع آیفون‌‌ اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید؛ همچنین در این بخش علاوه بر قیمت گوشی، مقایسه مشخصات فنی و اخبار، امکان پرسش و پاسخ و مطالعه‌ی بررسی و نظرات کاربران نیز وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات