جزئیاتی تازه از نمایشگر بزرگ شاسی بلند برقی بایتون منتشر شد

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
استارتاپ چینی بایتون تصاویر جدیدی از کابین پیشرفته کراس‌اور برقی M-Byte و صفحه‌نمایش ۴۸ اینچی آن منتشر کرد.
تبلیغات

استارتاپ چینی سازنده خودروی الکتریکی بایتون، تصاویر جدیدی از کابین دیجیتال پیشرفته اولین مدل تولیدی خود یعنی کراس‌اور M-Byte منتشر کرده است. در مقایسه با تصاویر قبلی، بایتون عناصر کلیدی دیگری از فضای داخل کابین درکنار داشبورد گسترده به نمایش می‌گذارد که تا اندازه بسیار بزرگ ۴۸ اینچ در امتداد داشبورد کشیده می‌شود.

Byton M-Byte Electric SUV / شاسی بلند برقی بایتون

عناصر کلیدی دیگری که بایتون به آن اشاره می‌کند، در ابتدا تبلت بزرگ هفت اینچی راننده است که درکنار دکمه‌های وسط فرمان خودروی الکتریکی شاسی‌بلند قرار می‌گیرد؛ دومی نیز صفحه لمسی هشت اینچی بزرگی است که بین صندلی‌های جلو قرار دارد.

جالب خواهد بود ببینید که راننده چگونه می‌تواند بدون نگرانی و اذیت شدن از عهده کار با سه نمایشگر بزرگ بر آید، که یکی از آن‌ها به اندازه هفت تبلت بزرگ است. نمایشگر استفاده‌شده در مرکز فرمان به‌تنهایی اندازه بزرگ‌تری نسبت به نمایشگرهای سیستم سرگرمی و اطلاعاتی بسیاری از خودروهای کنونی دارد.

Byton M-Byte Electric SUV / شاسی بلند برقی بایتون

نمایشگر اخیر به‌عنوان یکی از رابط‌های اصلی راننده برای پیکربندی و تنظیم خودروی الکتریکی و ارتباط با نمایشگر ۴۸ اینچی عمل می‌کند و درکنار آن دکمه‌های فیزیکی برای سیستم کنترل کروز و همچنین سیستم صوتی وجود دارد. بایتون همچنین از دکمه Home و سوئیچ بالا / پایین برای عوض کردن صفحات بهره می‌برد. خوشبختانه نمایشگر با چرخش فرمان دوران نمی‌کند تا مشکلی برای توجه راننده پیش نیاید. همان‌طور که صفحه لمسی ۸ اینچی قرارداده‌شده در مقابل دسته صندلی مرکزی، امکان کنترل نمایشگر مرکزی را فراهم می‌کند و همچنین دکمه‌هایی برای کنترل سیستم آب‌وهوا و صندلی‌ها دارد. هم‌اکنون صفحه‌نمایش عقب نیز در کراس‌اور برقی بایتون برای اشتراک محتوا با استفاده شده است، هرچند که در تصاویر به چشم نمی‌خورد.

Byton M-Byte Electric SUV / شاسی بلند برقی بایتون

درنهایت یکی از تصاویر به دکمه‌های جعبه‌دنده بایتون M-Byte اشاره می‌کند که در داشبورد زیر دریچه‌های تهویه مرکزی قرار می‌گیرند. به‌طور کلی بایتون ادعا می‌کند کابین فضایی راحت و گرم مانند اتاق نشیمن لوکس برای سرنشینان ارائه می‌دهد. فقط راننده باید به یاد داشته باشد که درواقع می‌خواهد رانندگی کند، بنابراین نباید بیش از حد به استراحت بپردازد.

دانلود    360P      720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات