هفته چهارم مسابقه هواوی و زومیت: عکاسی پرتره

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شما می‌توانید با شرکت در مسابقه‌ی مشترک هواوی و زومیت، شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه Huawei P30 Pro، دو دستگاه P30 Lite و ۸ دستگاه لوازم جانبی هواوی امتحان کنید.
تبلیغات

هواوی طی سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری گسترده در بخش تحقیق و توسعه‌ی موبایل، همواره در تلاش برای ارائه‌ی فناوری‌های پیشرفته بوده است تا خود را به‌عنوان پیشتاز دنیای موبایل معرفی کند. حسگر سه‌بعدی ToF وظیفه‌ی افزایش سرعت عملکرد فوکوس خودکار و تفکیک بهتر سوژه و پس‌زمینه در عکس‌های پرتره را برعهده دارد. ازآنجاکه حسگر ToF می‌تواند به‌صورت چندلایه فضا را اسکن کند؛ بنابراین، هواوی ادعا می‌کند جلوه‌ی بوکه به‌صورت چندسطحی و واقع‌گرایانه‌تر در عکس‌های پرتره اجرا خواهد شد. پی ۳۰ پرو در حالت عکاسی Aperture امکان ثبت عکس با جلوه‌ی بوکه و امکان تغییر دیافراگم به‌صورت نرم‌افزاری بین F/0.95 تا F/16 پس از ذخیره‌سازی در گالری را دراختیار کاربر قرار می‌دهد و در حالت Portrait نیز، می‌توان جلوه‌ی بوکه را با فُرم‌هایی همچون Circles ،Hearts Swirl یا Discs اجرا کرد.

پی ۳۰ پرو برای ثبت عکس‌های پرتره یا عکاسی با حالت Aperture از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و حسگر سه‌بعدی ToF مدد می‌گیرد. دقت گوشی در تفکیک سوژه از پس‌زمینه در جمع بهترین‌ها قرار دارد؛ اما مانند اغلب پرچم‌داران دیگر، اجرای طبیعی جلوه‌ی بوکه اندکی متزلزل است؛ به‌طوری‌که گاهی به‌لطف حسگر ToF گوشی می‌تواند به‌صورت چندلایه و تدریجی پس‌زمینه را محو کند؛ اما گاهی نیز پس‌زمینه به‌صورت یک‌دست و یکنواخت محو می‌شود.

با ثبت نظر خود در مورد عکاسی پرتره هواوی پی ۳۰ پرو، در قرعه کشی بزرگ هواوی و زومیت شرکت کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات