سئات لئون کوپرا با تیونینگ ABT معرفی شد

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر ABT نسخه‌ای تقویت‌شده از سئات لئون کوپرا R ST را معرفی کرده است. این خودرو هاچ‌بک با وجود ظاهر ساده، بسیار قدرتمند است.
تبلیغات

شرکت تیونینگ ABT به‌طورتخصصی روی محصولات گروه فولکس واگن کار می‌کند و کیت‌های تیونینگ آن بین فولکس‌سواران بسیار محبوب هستند. این‌بار ABT تصمیم گرفته به‌سراغ یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن، یعنی سئات برود و آنچه می‌بینید، سئات لئون کوپرا R ST است.

ABT seat leon cupra R ST

این خودرو به پیشرانه‌ی چهار سیلندر دولیتری توربو مجهز است که در حالت استاندارد، می‌تواند ۲۹۶ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ABT با اعمال تغییرات در ECU این خودرو تواسته قدرت پیشرانه را به ۳۴۵ اسب‌بخار و گشتاورش را به ۴۴۰ نیوتن‌متر افزایش دهد.

ABT seat leon cupra R ST

برای بهبود فرمان‌پذیری سئات لئون نیز فنرهای اسپرت روی آن نصب شده‌اند که ارتفاع خودرو را ۱۵ میلی‌متر در جلو و ۲۰ میلی‌متر در عقب پایین‌تر آورده‌اند. درکنار این فنرها، رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی را نیز برای این مدل می‌توان سفارش داد.

ABT seat leon cupra R ST

این تنها هدیه‌ی ABT برای سئات‌سواران نیست؛ بلکه این شرکت نسخه‌ی قوی‌تری نیز رونمایی کرده که قدرت پیشرانه‌ی آن به ۳۷۰ اسب‌بخار می‌رسد و می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. سئات لئون کوپرا R ST در حالت عادی ۴۸ هزار دلار در اروپا قیمت دارد و اگر کیت تیونینگ ABT را هم بخواهید باید ۶۴۴ دلار به این مبلغ اضافه کنید. تولید این کیت تیونینگ محدود است و فقط ۱۵۰ دستگاه از آن ساخته و در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد.

ABT seat leon cupra R ST
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات