چرا فناوری دوربین و ضبط ویدئو در بی‌ ام‌ و برتر از رقبا است؟

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و دوربین دید اطراف با نام Drive Recorder را ارائه داده که از تمام فضای اطراف خودرو فیلم‌ باکیفیت ضبط می‌کند.
تبلیغات

هم‌اکنون سیستم دوربین دید اطراف بی‌ام‌و یکی از بهترین‌های بازار است. کسانی که این سیستم را در خودرو خود داشته باشند، می‌توانند تصویری دقیق از تمام اتفاقات رخ‌داده در اطراف وسیله‌ی نقلیه را روی صفحه‌نمایش مشاهده کنند. این قابلیت بسیار عالی به‌نظر می‌رسد؛ اما آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید چقدر خوب می‌شود اگر از دوربین برای فیلم‌گرفتن از محیط اطراف استفاده کنیم؟ به‌نظر می‌رسد بی‌ام‌و به این موضوع فکر کرده و به خریداران خود امکان می‌دهد چنین کاری را با سیستم جدید BMW Drive Recorder انجام دهند.

BMW Drive Recorder / بی ام و

بی‌ام‌و این سیستم را به‌عنوان یکی از افزودنی‌های جدید به فهرست آپشن‌های خودرو اضافه کرده و خریداران می‌توانند هنگام تنظیم قرارداد خرید انتخاب کنند. قابلیت جدید را می‌توان به‌همراه سیستم کمکی پارک پلاس سفارش داد و برای مدل‌های جدید بی‌ام‌و سری 3، سری 7، سری 8، X5 و X7 دردسترس خواهد بود. قابلیت بی‌ام‌و درایو ریکوردر از دوربین‌های مختلف سیستم‌های کمک‌‌راننده برای ضبط فیلم‌های ویدئویی از زوایای دید و نقاط مختلف اطراف خودرو استفاده می‌کند. کاربر می‌تواند فیلم‌ها را ذخیره یا آن‌ها را بعدا هنگام ایستادن خودرو روی صفحه‌نمایش مشاهده کند. حتی می‌توان فیلم‌ها را ازطریق درگاه USB به حافظهی جانبی یا رایانه انتقال داد.

بنابراین، کاربران می‌توانند هنگام رانندگی در مسیرهای مختلف و حتی پیست مسابقه، فیلم‌های زیادی ضبط کنند. سپس، آن‌ها را به گوشی هوشمند ارسال و مشاهده کنند. ضبط ویدئو می‌تواند تا ۴۰ ثانیه طول بکشد که ۲۰ ثانیه آن را می‌توان پیش از فعال‌کردن Drive Recorder ذخیره کرد. کاربران می‌توانند در هر زمانی ازطریق منو iDrive به قابلیت یادشده دسترسی پیدا کنند.

یکی دیگر از مزایای سیستم این است که درصورت برخورد و تصادف، ۲۰ ثانیه قبل از حادثه و ۲۰ ثانیه پس‌ازآن، به‌صورت خودکار ضبط و ذخیره می‌شود. بنابراین، دارندگان خودروهای بی‌ام‌و می‌توانند برای بازسازی حادثه بارها به فیلم مراجعه و آن را تماشا کنند. سیستم دوربین بی‌ام‌و می‌تواند گزینه‌ای بدون دردسر برای علاقه‌مندان باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات