اسپاتیفای و آزمایش اسپیکر مبتنی بر دستیار هوشمند برای خودرو

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای در‌حال‌آزمایش Car Thing، اسپیکر مبتنی‌بر دستیار هوشمند برای خودرو است. احتمال دارد سخت‌افزار جدید اسپاتیفای به محصولی تجاری و عرضه‌شدنی به بازار تبدیل نشود.
تبلیغات

پیش‌تر، اخبار مختلفی درباره‌ی اسپیکر هوشمند اسپاتیفای مخصوص خودرو منتشر شده بود. درنهایت، اسپاتیفای تأیید کرد در‌ حال‌‌ بررسی اسپیکر مبتنی‌بر دستیار هوشمند مخصوص استفاده در خودرو است. براساس اعلام اسپاتیفای، اسپیکر هوشمند جدید با هدف ارزیابی نحوه‌ی گوش‌دادن کاربران به موسیقی در خودرو آزمایش و بررسی شده است. همان‌طورکه گفته شد، اسپیکر هوشمند جدید در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد و به بازار عرضه نشده است. انتظار می‌رود اسپیکر جدید به‌نام Car Thing، با استقبال کاربران ایالات متحده مواجه شود.

اسپاتیفای

اطلاعات زیادی درباره‌ی مشخصات اسپیکر هوشمند اسپاتیفای منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد سخت‌افزار جدید داده‌هایی درباره‌ی نحوه‌ی گوش‌دادن موسیقی کاربران در خودرو برای اسپاتیفای جمع‌آوری می‌‌کند. تنها اطلاعاتی که اسپاتیفای درباره‌ی اسپیکر جدید اعلام کرده، این است که سخت‌افزار جدید ابزاری برای گوش فرادادن به موسیقی و پادکست با امکان کنترل صدا است.

احتمال دارد اسپیکر هوشمند اسپاتیفای هیچ‌گاه به بازار عرضه نشود؛ اما حتی اگر محصولات سخت‌افزاری این شرکت به بازار عرضه نشود، اسپاتیفای قصد دارد در حوزه‌ی پلتفرم صوتی برترین شرکت در سطح جهان باشد. درادامه اسپاتیفای تأیید کرد حتی اگر دستگاه جدید به محصولی تجاری برای عرضه به بازار تبدیل نشود؛ اما دستگاه‌های آینده ممکن است شامل Voice Thing و Home Thing باشند. شاید روزی فرابرسد که این شرکت بتواند گوگل‌هوم مینی به بازار عرضه کند. اسپاتیفای درادامه افزود: 

آمریکایی‌ها هرسال درحدود  ۷۰ میلیارد ساعت پشت فرمان خودرو هستند. این زمان زیادی است که در جاده‌‌‌‌ها صرف می‌شود؛ درنتیجه کارهایی همچون گوش‌دادن به پادکست و موسیقی که در حین رانندگی انجام‌دادنی است، می‌تواند بسیار مهم باشد و به رانندگان خودرو کمک می‌کند از این ساعات طولانی بهتر استفاده کنند. به‌همین‌دلیل، برای اسپاتیفای بسیار اهمیت دارد از عادت‌های شنیداری کاربران اطلاع داشته باشد تا بتواند محصولاتی متناسب با نیاز کاربران برای این ساعات طولانی ارائه دهد.  
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات