ایرپاد 3 با ویژگی حذف نویز تا پایان سال جاری به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش اخیر دیجی‌تایمز انتظار می‌رود که ایرپاد ۳ اپل تا پایان سال جاری میلادی با ویژگی حذف نویز به بازار عرضه شود.
تبلیغات

براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی دیجی‌تایمز، باتوجه به مراودات کاری اپل با برخی تأمین‌کنندگان قطعات و تولیدکنندگان، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی ایرپاد نسل سوم به بازار باشیم.

این نخستین بار نیست که چنین اخباری در مورد ایرپاد اپل مطرح می‌شود. ایرپاد ۲ با کیس شارژ بی‌سیم در ماه مارس ( فروردین‌ماه)‌ به بازار عرضه شد. پیش‌تر گفته شده بود که اپل برای فصل بهار و فصل پاییز، ایرپادهای جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد.  

براساس اعلام دیجی‌تایمز، یکی از ویژگی‌های اصلی ایرپاد نسل سوم اپل که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه شود، ویژگی حذف نویز آن خواهد بود. انتظار می‌رود ایرپاد ۳ نیز مشابه ایرپاد ۲ توسط Inventec و Luxshare Precision به تولید انبوه برسد.

اوایل فروردین‌ماه گفته شد اپل عرضه پد شارژ بی‌سیم ایرپاور را به‌طور رسمی لغو کرد. خبرگزاری‌های مختلف این خبر را پوشش دادند و اضافه کردند که اپل قصد دارد دو نسل مختلف ایرپاد را در سال جاری معرفی و به بازار عرضه کند. در ماه فوریه، OnLeaks اعلام کرد که کیس شارژر بی‌سیم ایرپاد به‌زودی عرضه می‌شود، اما ایرپاد با ویژگی حذف نویز و رنگ مشکی در فصل پاییز عرضه خواهد شد. ایرپادهای نسل دوم ماه مارس (‌فروردین‌ماه) به‌غیر از کیس شارژر با چند ویژگی کوچک جدید همراه شده‌اند.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارشی اعلام کرده بود که ایرپادهای جدید با ویژگی‌هایی همچون حذف نویز و مقاوم بودن دربرابر نفوذ آب به بازار عرضه خواهند شد. البته وی در توئیتی اعلام کرده بود که به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به این تغییرات، عرضه‌ی ایرپادهای جدید تا سال۲۰۲۰ میلادی به تعویق بیفتد.

باتوجه به محدودیت‌های بسیاری که برای طراحی ایرپاد از نظر ابعاد فیزیکی  ظرفیت باتری وجود دارد، هنوز مشخص نیست اپل چگونه می‌خواهد محصولی کوچک با قابلیت حذف نویز طراحی و به بازار عرضه کند. نظر شما در ایرپادهای اپل چیست و چه انتظاری از نسل جدید این محصول دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات