D1-lg

کافه بازار آماری از تاثیرگذاری سرویس تبلیغ در جستجو ارائه کرد

چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 13:30
مطالعه 2 دقیقه
کافه‌بازار پس از گذشت سه ماه از ارائه‌ی سرویس جدید تبلیغاتی خود که تبلیغات در جستجوی این فروشگاه اپلیکیشن است، آماری را در این رابطه ارائه کرد.
تبلیغات
D4-mcid4

تبلیغات در جست‌وجو امکان جدیدی است که کافه‌بازار در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. تبلیغ در جست‌وجو سازوکاری است که نه‌تنها در بسیاری از فروشگاه‌های اپلیکیشن، بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز برای بالا بردن تعداد نصب مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازوکار تبلیغ در جست‌وجو به این صورت است که کاربران در صورت جستجوی عبارتی خاص، به صفحه‌ی دانلود و نصب اپلیکیشن مورد نظر هدایت می‌شوند. البته هزینه‌ی نصب باتوجه‌به ماهیت متفاوت پلتفرم‌ها متغیر است. براساس آمارهای ارائه‌شده، شبکه‌های اجتماعی به مراتب هزینه‌ی بالاتری را در مقایسه با فروشگاه‌های اپلیکیشن برای هر نصب به همراه دارند، به‌طوری‌که در مقیاس جهانی بالاترین هزینه برای هر نصب به ترتیب در اختیار توییتر، اینستاگرام و فیسبوک است، حال آنکه اپ استور و پلی‌استور با ۰.۸۶ و ۰.۴۴ دلار کمترین هزینه را دارند.

باتوجه‌به اینکه ورود کاربران به فروشگاه‌های اپلیکیشن به معنای آمادگی برای نصب است، از این‌رو هزینه برای هر نصب نیز در این‌صورت کاهش پیدا می‌کند. باتوجه‌به اینکه نرخ تبدیل تبلیغ در جستجوی گوگل پلی‌استور ۳.۷۵ درصد دربرابر ۰.۷۵ درصد تبلیغات به‌صورت Display Ad در اپ‌استور است، می‌توان چنین نتیجه گرفت که تبلیغ در جست‌وجو اثربخشی بیشتری دارد.

آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارد که بازار روزانه پذیرای بیش از ۴ میلیون جست‌وجو است که بیش از دو میلیون جست‌وجو منجر به نصب اپلیکیشن می‌شود.

توسعه‌دهندگان با استفاده از این امکان می‌توانند شانس نصب شدن اپلیکیشن خود را بیش‌ازپیش افزایش دهند. استفاده از تبلیغات در جست‌وجو به این ترتیب است که هر توسعه‌دهنده قادر است تا کلمات کلیدی مدنظر خود را مشخص کرده و مبلغ پیشنهادی خود را در صورتی که نصب ازطریق جستجوی کلمه مذکور اتفاق افتاد، ارائه کند. کافه بازار پیشنهادهای ارائه‌شده برای هر کلمه را بررسی کرده و تبلیغ در جستجوی کلمه‌ی مورد نظر را به بالاترین پیشنهاد ارائه شده، واگذار می‌کند. در این‌صورت اپلیکیشن برنده در ازای هر نصب، مبلغی برابر با دومین پیشنهاد بالا را به کافه‌بازار پرداخت خواهد کرد.

کافه بازار اعلام کرده که در سه ماه اخیر بیش از ۱۲ هزار پیشنهاد از سوی ۱۱ هزار برنامه دریافت کرده که قیمت نصب این تعداد پیشنهاد از ۹۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان متغیر بوده است. کافه‌بازار مدعی است که تبلیغ در جست‌وجو منجر به افزایش ۳۰ درصدی نصب هفتگی شده است. نرخ تبدیل تبلیغ در جست‌وجو نیز بیش از ۵ درصد گزارش شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
D5-b3IranServer
داغ‌ترین مطالب روز
وام قرض‌الحسنه فرزندآوری
شرایط و ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۴

در این مطلب شرایط، مدارک، مراحل و همه آنچه باید درباره وام فرزند آوری در سال ۱۴۰۴ بدانید، برایتان توضیح داده شده است.

111
1 روز قبل
همزادهای افراد در موزه
وقتی بازدیدکنندگان موزه خودشان را در تابلوهای تاریخی می‌بینند

لحظاتی جالب و غیرمنتظره که در آن افراد، چهره‌ای کاملاً شبیه به خود را در دل یک تابلو کشف می‌کنند.

22
1 روز قبل
صفحه تماس گوشی سامسونگ
آموزش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ (روش جدید بدون نیاز به تغییر منطقه)

آیا به ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ خود نیاز دارید؟ روش‌ ساده‌ای برای انجام این‌ کار روی گوشی‌های سامسونگ وجود دارد.

62
1 روز قبل
استفاده از گلکسی S25 اولترا / Galaxy S25 Ultra در دست
چطور برنامه‌ها و فایل‌ های حذف‌ شده را در گوشی سامسونگ بازیابی کنیم؟

در مقاله‌ی پیش‌رو با روش‌های دسترسی به سطل آشغال گوشی سامسونگ و برگرداندن فایل‌ها از این طریق آشنا می‌شویم.

8
حدود 11 ساعت قبل
نوشیدن قهوه
قهوه را فراموش کنید؛ ترفندهای ساده برای بیدارماندن بدون مصرف کافئین

برای بیدار ماندن نیازی نیست قهوه و نوشیدنی‌های کافئین‌دار دیگر را مصرف کنید، چرا که راهکارهای عملی دیگری هم وجود دارد.

64
حدود 9 ساعت قبل
چگونه NFT بسازیم
چگونه NFT بسازیم و بفروشیم؟

شما می‌توانید با ساخت NFT از آثار هنری خود در شبکه‌ی بلاک چین، نه‌تنها آن‌ها را جاودانه کنید، بلکه از فروش آن‌ها درآمد داشته باشید.

30
1 روز قبل
کنترل ذهن
روانشناسی تاریک چیست؟ هرآنچه باید بدانید

روانشناسی تاریک استفاده از دستکاری ذهن، متقاعدسازی و اجبار به صورتی است که به مخاطب آسیب می‌زند. با مبحث روانشناسی تاریک بیشتر آشنا شوید.

19
1 روز قبل

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات