محبوب‌ترین خودروها در اینستاگرام

چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
در بین خودروهایی که تصاویر و نام آن‌ها در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود، می‌توان نام‌هایی مانند لامبورگینی، فورد و شورولت را مشاهده کرد.
تبلیغات

تبدیل شدن به شخصیتی مشهور در فضای مجازی آرزوی بسیاری از افراد است. اما مجله‌ی Veygo، کار جالب‌تری را انجام داده و ۳۰ خودروی محبوب در شبکه‌ی اینستاگرام را گردآوری کرده است که ما این فهرست را به ۱۵ دستگاه خلاصه کرده‌ایم. برای تهیه‌ی این فهرست دو هشتگ شامل نام سازنده و مدل را برای هر خودرو چک شده است. برخی خودروهای این فهرست مانند لامبورگینی اونتادور و شورولت کوروت ستاره‌های فضای مجازی هستند و حضور آن‌ها در فهرست محبوب‌ترین‌های اینستاگرام تعجبی ندارد اما برخی از خودروهای این فهرست حتما شما را تعجب زده خواهند کرد.

۱۵. مینی کوپر

mini

اشتراک‌گذاری: ۲.۱ میلیون بار

شاید باورکردنی نباشد اما مینی کوپر در بین ۱۵ خودروی محبوب در اینستاگرام است و از خودروهای پورشه، بی‌ام‌و و مرسدس بنز و بسیاری خودروهای گران‌قیمت دیگر پیشی گرفته است. شاید اصلی‌ترین دلیل محبوبیت مینی در طراحی آن نهفته باشد که کاملا خاص بوده و برای حدود ۵۰ سال است که اصالت خود را حفظ کرده است. از سویی مینی کوپر یکی از خودروهایی است که بیشتری میزان شخصی سازی را در اختیار خریدار قرار می‌دهند. این دلیل هرچه باشد هشتگ مینی کوپر یکی از هشتگ‌های پر استفاده است.

۱۴. لامبورگینی هوراکان

اشتراک‌گذاری: ۲.۲ میلیون بار

حضور لامبورگینی هوراکان در این فهرست هیچ جای تعجبی ندارد چون تصاویر و ویدیوهای محصولات لامبورگینی در شبکه‌های مجازی بسیار دست به دست می‌شوند.

۱۳. شورولت سیلورادو

شورولت سیلورادو / Chevrolet Silverado 2019

 اشتراک‌گذاری: ۲.۲ میلیون بار

حضور در این فهرست به هیچ وجه ربطی به قیمت ندارد و از خودروهای اسپرت کوپه و گران‌قیمت گرفته تا وانتی مثل سیلورادو حضور دارند. تا امروز کاربران اینستاگرام بیش از ۲.۳ میلیون بار تصاویر این وانت آمریکایی را در اینستاگرام منتشر کرده‌اند.

۱۲. سوبارو ایمپرزا

اشتراک‌گذاری: ۲.۶ میلیون بار

هشتگ سوبارو ایمپرزا تا امروز بیش از ۲.۶ میلیون بار استفاده شده است. این خودرو یکی از سه خودروی ژاپنی این فهرست است و به نظر می‌رسد محبوبیت بالای آن به خاطر اشتراک تصاویر نسخه‌های تیونینگ شده باشد.

۱۱. بی‌ام‌و M5

اشتراک‌گذاری: ۲.۷ میلیون بار

بی‌ام‌و M5 تنها خودروی M پاور در این فهرست نیست اما با قدرت ۶۰۰ اسب بخاری قوی‌ترین بی‌ام‌و در فهرست است. تصاویر بی‌ام‌و M5 بیش از ۲.۷ میلیون بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده‌اند.

۱۰. آئودی R8

AUDI R8

اشتراک‌گذاری: ۲.۹ میلیون بار

آئودی R8 با اینکه خودروی جدیدی نیست اما همچنان محبوب قلب‌های بسیاری از خودرو دوستان است. آئودی R8 با رکورد ۲.۹ میلیون اشتراک تنها محصولات آئودی در این فهرست است.

۹. لامبورگینی اونتادور

Lamborghini Aventador SVJ

اشتراک‌گذاری: ۳ میلیون بار

اونتادور مانند هوراکان لایک‌های زیادی را در اینستاگرام دریافت می‌کند. با بیش از ۳ میلیون اشتراک این خودرو یکی از محبوب‌ترین سوپر اسپرت‌های اینستاگرام است. مجموع اشتراک‌های محصولات لامبورگینی در این شبکه‌ی اجتماعی بیش از ۵ میلیون است.

۸. بی‌ام‌و M4

اشتراک‌گذاری: ۳.۴ میلیون بار

تصاویر بی‌ام‌و M4 در بیش از ۷۰۰ هزار پست برای ۳.۴ میلیون بار به اشتراک گذاشته شده‌اند. موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر M4 که ۴۲۵ اسب‌بخار قدرت دارد با وجود قدرت بیشتر M5 اما لایک‌های بیشتری دریافت کرده است.

۷. شورولت کوروت

Chevrolet Corvette ZR1

اشتراک‌گذاری: ۳.۹ میلیون بار

گویا خودروهای آمریکایی در اینستاگرام محبوبیت زیادی دارند. سه محصول از شورولت در این فهرست حضور دارند و مجموع اشتراک‌های آن‌ها بالغ بر ۸.۶ میلیون بار است.

۶. شورولت کامارو

Chevrolet camaro

اشتراک‌گذاری: ۴.۶ میلیون بار

کامارو حتی از کوروت نیز محبوبیت بیشتری دارد و پست‌های آن ۴.۶ میلیون بار به اشتراک گذاشته شده‌اند. اما در بین خودروهای عضلانی اینستاگرام اولین نیست.

۵. جیپ رانگلر

Jeep Wrangler

اشتراک‌گذاری: ۵.۱ میلیون بار

جیپ رانگلر در بین شاسی‌بلندها مقام نخست را دارد و پست‌های مربوط‌ به این خودرو بیش از ۵.۱ میلیون بار به اشتراک گذاشته شده‌اند. این خودرو تنها شاسی‌بلند این فهرست و تنها محصول از گروه فیات کرایسلر حاضر در این فهرست است.

۴. بی‌ام‌و M3

میزان به اشتراک‌گذاری: ۵.۸ میلیون بار

بی‌ام‌و M3 پر طرفدارترین محصول بی‌ام‌و است و با حساب این خودرو و دو مدل دیگر که در فهرست بودند عدد اشتراک‌های بی‌ام‌و از ۱۱ میلیون نیز فراتر می‌رود.

۳. نیسان GT-R

اشتراک‌گذاری: ۷ میلیون بار

نیسان GT-R با اختلاف ۲ میلیون اشتراک بیشتر، بالاتر از بی‌ام‌و M3 قرار دارد و عکس‌های این خودرو ۷ میلیون بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده‌اند.

۲. هوندا سیویک

Honda Civic tYPE R

اشتراک‌گذاری: ۷.۴ میلیون بار

هوندا سیویک نه یک سوپراسپرت است و نه خودرویی خیلی قوی به شمار می‌رود اما جایگاه بالایی در این فهرست دارد. سیویک دومین خودروی پرفروش آمریکا بوده و هوندا موفق شده تا ۳۲۵ هزار دستگاه از آن را در ایالات متحده‌ی آمریکا بفروشد. عملکرد هوندا در اینستاگرام نیز مانند عملکرد آن در بازار بوده و پست‌های هوندا سیویک بیش از ۷.۴ میلیون اشتراک را تجربه کرده‌اند.

۱. فورد موستانگ

Ford Mustang

اشتراک‌گذاری: ۱۱.۹ میلیون بار

تنها محصول فورد در این فهرست نزدیک ۱۲ میلیون اشتراک را تجربه کرده است و با اختلاف ۴ میلیون بالاتر از رتبه‌ی دوم یعنی هوندا سیویک است. گویا مردم واقعا عاشق فورد موستانگ هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات