اولین تصاویر از سونی اکسپریا 3: پنل پشتی خمیده و صفحه جلویی مسطح

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از پنل جلو و صفحه‌نمایش پرچم‌دار آینده سونی با نام اکسپریا ۳ منتشر شد.
تبلیغات

سه‌ماهه سوم امسال برای بخش موبایل سونی چیزی شبیه به کابوس بود چرا که فروش گوشی هوشمند سونی ۳۲ درصد کاهش‌یافته بود. با اعلام این آمار ناامیدکننده به‌نظر می‌رسید که شرکت قصد دارد بخش گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل کند اما اخبار جدیدی حکایت از این دارد که سونی نه‌تنها قصد تعطیل کردن بخش موبایلش ندارد بلکه در حال طراحی و کار روی یک پرچم‌دار جدید است که آن‌طور که منابع ادعا کرده‌اند اکسپریا ۳ نام دارد.

اما نام پرچم‌دار بعدی سونی تنها موضوعی نبود که از چین فاش شد بلکه بخشی از مشخصات و تصاویری از گوشی آینده سونی نیز منتشر شده است. آن‌طور که منابع خبری چینی ادعا کرده‌اند سونی اکسپریا ۳ به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد بود و تصاویر منتشرشده از گوشی نشان می‌دهد که نمایشگر آن تخت بوده ولی پنل پشتی آن خمیده است. اگر طراحی این گوشی برایتان تکراری است و به یاد گوشی دیگری از همین شرکت افتادید باید به حافظه‌ی  شما آفرین گفت چرا که طراحی اکسپریا ۳ یادآور یک گوشی قدیمی به نام Xperia Arc است و به‌نظر می‌رسد اکسپریا ۳ مشابه این گوشی طراحی‌شده است.

نمایشگر جلویی اکسپریا ۳ نسبت تصویر عریض سینمایی با ابعاد ۲۱: ۹ دارد و روی صفحه‌نمایش خبری از بریدگی یا فرورفتگی نیست. صفحه‌نمایش این گوشی مطمئنا از نوع OLED خواهد بود و باتوجه به فراگیری اینترنت نسل پنجم 5G باید منتظر یک گوشی هوشمند 5G باشیم.

نظر شما درباره آینده شرکت سونی در تولید گوشی‌های هوشمند چیست؟ آیا سونی قادر است پرقدرت به بازار تلفن‌های هوشمند بازگردد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات