گزارش زومیت از افتتاح مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل پارادایس هاب افتتاح شد.
تبلیغات

مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حامد حافظی، مدیرعامل پارادایس هاب در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

ستاری و طهرانچی ضمن افتتاح مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و در جریان فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان مستقر قرار گرفتند. مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات از جمله مراکزی است که با هدف کاربردی کردن و تبدیل علم به ثروت ضمن حمایت و پشتیبانی، خدمات متنوع و گوناگونی را به محققان و پژوهشگران ارائه می‌دهد و به‌دنبال تحقق دانشگاه نسل سوم و تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین است.

دانشجویان و صاحبان ایده‌های نو می‌توانند با حضور در مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات، از امکانات مرکز استفاده کنند، ایده خود را پرورش داده و به سوی تجاری‌سازی و ثروت آفرینی سوق دهند. اختصاص دفاتر کار اداری، فضای کار اشتراکی، اتاق جلسات، خدمات مشاوره کسب و کار، امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، حضور شتاب‌دهنده‌ها جهت حمایت فکری و مالی از طرح‌ها در طبقات چهارم و پنجم ساختمان، از جمله امکاناتی است که در این مرکز ارائه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با گزارش ویدیویی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در ارتباط با چنین مراکزی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات