CORSAIR سه مدل جدید از کامپیوترهای گیمینگ خود را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
محصولات جدید Corsair از سری CORSAIR ONE با قطعات بالارده‌ی خود، گزینه‌های ایده‌آلی برای گیمینگ هستند.
تبلیغات

Corsair چند مدل جدید از خانواده‌ی کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ خود، یعنی CORSAIR ONE را معرفی کرد. آخرین اعضا از خانواده‌ی یادشده، مدل CORSAIR ONE i145 ،CORSAIR ONE i164 و مدل بالارده‌ی CORSAIR ONE PRO i182 هستند. تمامی مدل‌های جدید سری CORSAIR ONE دارای سیستم خنک‌کننده‌ی مایع بوده و از پردازنده‌ی نسل نهم اینتل بهره می‌برند. کارت گرافیک محصولات مذکور نیز از خانواده‌ی جی‌فوری RTX انویدیا است. این قطعات در یک کیس فوق‌العاده جمع‌و‌جور و منحصر به‌فرد قرار داده شده‌اند.

CORSAIR

خانواده‌ی CORSAIR ONE از زمان اولین عرضه در سال ۲۰۱۷ میلادی، به‌عنوان کامپیوترهای گیمینگی با قابلیت‌های عملکردی بالا و ساختاری متراکم شناخته می‌شوند. طراحی مبتکرانه‌ی سری CORSAIR ONE در تراکم قطعات باعث شده تا سخت‌افزار پیشرفته‌ی درون محصولِ مذکور، تنها به‌اندازه‌ی ۱۲ لیتر حجم را اشغال کند. چنین تراکمی در قطعات درونِ کیس به لطف سیستم خنک‌کننده‌ی مایع میسر شده است. خنک‌کننده‌ی CORSAIR ONE به کمک جریان همرفتی هوای داغ را از قسمت بالای شاسی به بیرون دمیده و دمای داخل دستگاه را پایین نگه می‌دارد. در بحث زیبایی‌شناسی، نکته‌ی برجسته‌ی CORSAIR ONE لامپ‌های LED خطی با رنگ‌بندی RGB در دو طرف دستگاه است که به‌واسطه‌ی نرم‌افزار CORSAIR iCUE قابلیت شخصی‌سازی را نیز دارد.

CORSAIR

مدل‌های CORSAIR ONE i145 و CORSAIR ONE i164 هر دو کامپیوترهای گیمینگ بالارده‌ای هستند که امکان اجرای جدید‌ترین بازی‌ها در بالاترین تنظیمات را مهیا می‌کنند.  CORSAIR ONE i145 دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Core i7-9700K اینتل بوده و از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 انویدیا بهره می‌برد. در همین حال مدل CORSAIR ONE i164 مجهز به تراشه‌ی هشت هسته‌ای و ۱۶ رشته‌ای Core i9-9900K اینتل بوده و پردازنده‌ی گرافیکی سری جی‌فورس RTX 2080 Ti انویدیا را در خود جای داده‌ است. هر دو سیستم ۳۲ گیگابایت حافطه‌‌ی رم بالارده‌ی نوع DDR4 را دارا هستند. ظرفیت حافظه‌ی SSD در این دستگاه‌ها ۹۶۰ گیگابایت بوده و نوع آن NVMe M.2 است. حافظه‌ی هارد نیز در هر دو محصول از سری CORSAIR ONE، دو ترابایت است که برای نگه‌داری داده‌ها ظرفیت ذخیره‌سازی عظیمی محسوب می‌شود و سرعت بوت و بارگذاری خیره‌کننده‌ای دارد. منبع تغذیه در این محصولات، ساخت ژاپن و دارای استاندارد ۸۰ پلاس گلد بوده و ظرفیت آن ۶۰۰ وات است. درگاه‌های خروجی این دستگاه به‌ترتیب دو پورت USB-C، دو پورت نسل دوم USB 3.1، دو درگاه نسل اول USB 3.1 است. در پنل جلویی دستگاه نیز جک ۳٫۵ میلی‌متری و دو درگاه USB 3.0 و یک پورت HDMI تعبیه شده است.

دستگاه جدید CORSAIR ONE PRO i182، به‌عنوان کامپیوتری در کلاس ایستگاه کاری (workstation) و تنها از قطعاتی بالارده ساخته شده است.  پردازنده‌ی این کامپیوتر از نوع Core i9-9920X اینتل بوده و روی تراشه‌ی مادربرد X299 تعبیه شده است. کارت گرافیک دستگاه نیز جی‌فورس RTX 2080 Ti بوده و حافظه‌ی رم دستگاه از نوع DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ گیگاهرتز و ظرفیت ۶۴ گیگابایت است. در i182 از منبع تغذیه‌ی ۷۵۰ واتی Platinum SFF استفاده شده است. کامپیوتر مذکور از سیستم‌عامل ویندوز 10 بهره می‌برد. دستگاه جدید i182 قابلیت پشتیبانی از ۴ صفحه‌ی نمایشگر را به‌صورت هم‌زمان دارا است. قابلیت جدید در کامپیوتر i182، به‌روز‌رسانی پیکربندی حافظه‌ی ذخیره‌سازی است. حال این کامپیوتر با ظرفیتِ ۹۶۰ گیگابایتی حافظه‌ی SSD بالارده‌ی NVMe M.2 و ۲ ترابایت حافظه‌ی دیسک سخت، عملکرد و فضای ذخیره‌سازی بالایی را برای گیمرها و سازندگان محتوا به ارمغان خواهد آورد.

دستگاه‌های جدید CORSAIR با دو سال گارانتی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برای کامپیوتری جمع‌وجور که دارای عملکردی بالا در گیمینگ است، گزینه‌ی ایده‌آلی برای ارتقاء سیستم‌ها جهت استفاده در گیمینگ برای سال‌های آینده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات