اتحاد فولکس واگن و فورد به‌صورت رسمی آغاز شد

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اتحاد جهانی شرکت‌های خودروسازی فولکس‌واگن و فورد موتور با هدف افزایش مشارکت در تولید وانت و ون، به‌طور رسمی آغاز شد.
تبلیغات

امروز اتحاد رسمی جهانی بین شرکت‌های خودروسازی فولکس‌واگن و فورد موتور، به منظور رقابت بهتر و نوآوری در چشم‌انداز صنعت خودرو اعلام شد. در ابتدای شکل‌گیری این اتحاد که شامل مالکیت متقابل نمی‌شود، دو خودروساز تا اوایل سال ۲۰۲۲ وانت سایز متوسط ​​و ون‌ تجاری روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کنند. این اتحاد باعث می‌شود که دو طرف بتوانند بهبود قابل توجهی در درآمد ناخالص سالانه داشته باشند.

Ford /فورد ون

در همین حال فولکس‌واگن و فورد همچنین یادداشت تفاهمی برای بررسی همکاری در فناوری خودرو خودران، خدمات حمل‌ونقل و خودروی الکتریکی امضا کردند؛ این دوشرکت به‌دنبال یافتن فرصت‌های بالقوه برای همکاری‌های بیشتر در آینده هستند و برنامه‌هایی برای سایر کلاس‌های خودرو نیز در نظر دارند.

James Hackett Ford CEO / جیمز هکت مدیر عامل فورد

جیمز هکت، مدیرعامل فورد در این زمینه اظهار داشت:

این اتحاد به‌مرور زمان به هر دو شرکت کمک خواهد کرد که ارزش بیشتری ایجاد کرده و نیازهای مشتریان و جامعه را برآورده کنند. این همکاری علاوه‌بر راندمان قابل توجه، سازگاری دوشرکت را هم بهبود می‌بخشد و فرصتی برای همکاری در شکل‌گیری عصر جدید خدمات حمل‌ونقل ایجاد می‌کند.
هربرت دایس فولکس‌واگن / volkswagen
فولکس‌واگن و فورد منابع مشترک، توانایی‌های حوزه نوآوری و موقعیت تکمیل‌کننده خود در بازار را برای خدمت به میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان فراهم می‌کنند. در عین حال، این اتحاد باید پایه و اساس ما برای بهبود رقابت باشد.

فورد و فولکس‌واگن پیشینه‌ی موفقی در زمینه‌ی تولید ون و وانت در سراسر جهان دارند که از جمله می‌توان به موفقیت محصولاتی مانند فورد ترانزیت و رنجر، یا فولکس‌واگن ترنسپورتر، Caddy و آماروک اشاره کرد. 

ford / فورد ون

این دو خودروساز طی سال گذشته در مجموع حدود ۱.۲ میلیون خودرو تجاری سبک فروختند؛ این مقیاس تولید می‌تواند به همکاری بیشتر و افزایش حجم صنعت خودرو در آینده تبدیل شود. به‌ویژه با افزایش تقاضا برای خرید وانت پیکاپ متوسط و ون، در پنج سال آینده موفقیت بیشتری برای این اتحاد پیش‌بینی می‌شود.

volkswagen / فولکس واگن ون

در اولین مرحله‌ی این اتحاد، فورد وظیفه‌ی مهندسی و ساخت وانت پیکاپ سایز متوسط ​را ​برای هر دو شرکت (تا سال ۲۰۲۲) بر عهده خواهد داشت؛ این شرکت همچنین طراحی و ساخت ون‌های تجاری بزرگ را برای مشتریان اروپایی آغاز خواهد کرد. از سوی دیگر، فولکس‌واگن نیز یک ون شهری جدید تولید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات