سامسونگ در گلکسی اس 10 از حاشیه‌ی نامتقارن استفاده خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات جدیدی که منتشر شده، سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ برای افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه از حاشیه‌‌ی نامتقارن استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

اخیراً شایعات جدیدی در رسانه‌های فناوری پخش شده که از حاشیه‌ی نامتقارن در گلکسی اس ۱۰ حکایت می‌کنند. براساس این اخبار، غول فناوری کره‌ای برای افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در پرچمدار آتی خود در مقایسه با نسل قبلی، به حاشیه‌ی نامتقارن روی خواهد آورد.

شخصی که ابتدا این موضوع را در توییتر اطلاع‌رسانی کرده، از حاشیه‌ی بیشتر قسمت فوقانی نسبت به دیگر بخش‌ها سخن گفته است. به‌نظر می‌رسد که استفاده از برخی اجزای خاص در گلکسی اس ۱۰ ظاهر متقارن را برای کهکشانی بعدی سامسونگ به‌همراه داشته؛ با این حال هنوز درباره‌ی این اجزا اطلاعی در دست نیست.

در مقایسه با پرچمداران سال ۲۰۱۸ سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ به‌احتمال بسیار سنسور اثرانگشت را به زیر صفحه‌نمایش انتقال خواهد داد؛ همچنین احتمالاً کره‌ای‌ها از دوربین عمق‌سنج سه‌بعدی در این دستگاه استفاده می‌کنند. بی‌شک قرارگیری دوربین عمق‌سنج سه‌بعدی در حاشیه‌ی فوقانی گوشی برای بسیاری از کاربران تجربه‌ی بهتری را از بریدگی صفحه‌نمایش به‌ارمغان خواهد آورد؛ حتی اگر به‌قیمت افزایش ضخامت این قسمت نسبت به دیگر بخش‌ها تمام شود. سامسونگ قصد دارد با استفاده از این دوربین، قابلیت‌های مبتنی بر چهره نظیر، شناسایی چهره و ویژگی AR Emoji را در نسل بعدی پرچمدار سری اس بهبود بخشد.

انتظار می‌رود که غول فناوری شرق از جدیدترین کهکشانی خود در ابتدای ۲۰۱۹ و در نمایشگاه MWC که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، رونمایی کند. طبق شاعات، Samsung قرار است در طی این مراسم از سه مدل برای پرچمدار خود رونمایی کند؛ با این حال هنوز مشخص نیست که آیا پشتیبانی از اینترنت 5G در این دستگاه حضور خواهد داشت یا خیر؟

از دیگر موضوعاتی که بر سرِ آن بحث‌های فراوانی شده، استفاده از پردازنده‌ی ۷ نانومتری در Galaxy S10 است که قدرت بیشتر را در کنارِ توان مصرفی کمتر به ارمغان می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات