یاهو اپلیکیشن همه‌منظوره‌ای با هدف دسترسی وسیع‌تر کاربران منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته، یاهو، اپلیکیشن همه‌منظوره‌ای را منتشر کرد که سرویس‌های هواشناسی، اخبار، ورزش وموارد دیگه‌ای را در خود جای داده است.
تبلیغات

یاهو به‌عنوانِ یکی از قدیمی‌های دنیای اینترنت، سرویس‌های گوناگونی نظیر ایمیل، جستجو، اخبار، هواشناسی و مالی را تاکنون راه‌اندازی کرده است. حال این شرکت کهنه‌کار در ادامه‌ی تلاش‌هایش برای خروج از بحران، اپلیکیشن همه‌منظوره جدیدی را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده که تمام سرویس‌های فوق را در دلِ خود جای می‌دهد.

طبق گفته‌ی یاهو، اخبار و وقایعی که به‌اطلاع شما می‌رسد، همگی قابل‌ شخصی‌سازی هستند و موضوعاتِ خبری به‌تناسب علاقه‌ی شما نمایش داده می‌شوند.

اگر تاکنون از اپلیکیشن گوگل استفاده کرده باشید، احتمالاُ متوجه شالوده‌ی کلی برنامه‌ی یاهو خواهید شد؛ با این حال، قرار نیست این اپلیکیشن به‌یک‌باره همه‌چیز را برای این کهنه‌سرباز دنیای وب تغییر دهد و سلطنت وب را دوباره برای یاهو به ارمغان بیاورد. بی‌شک افرادی که از سرویس‌های یاهو استفاده می‌کنند، اپلیکیشنِ جدیدی برایشان کارآمد خواهد بود.

همانطور که در تصویر می‌توان مشاهده کرد، Yahoo قسمت فوقانی برنامه‌ی یادشده را به گزارش آب‌و‌هوا اختصاص داده است. در قسمت میانی نیز طبق سلیقه‌ی شما، اخباری از منابع گوناگون دستچین شده‌اند. دیگر بخش مهم یاهو میل یا همان سرویس ایمیل است که علاوه‌بر نمایش ایمیل‌های دریافتی، کوپن‌های تخفیفی رستوران‌های اطرافتان را نیز به شما پیشنهاد می‌کند؛ البته برای بهره‌مندی از این کوپن‌ها، دسترسی به موقعیت مکانیتان الزامی است. در انتها نیز یاهو فاینانس قرار گرفته که رویدادهای مالی را در طول هفته به اطلاعتان می‌رساند.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق این لینک دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات