توییتر در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی برای ارتباط بیشتر کاربران است

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایش دسته‌بندی‌شده‌ی پیام‌ها و نمایش وضعیت آنلاین بودن کاربران، دو ویژگی جدید توییتر هستند که فعلا مراحل آزمایشی خود را پشت‌سر می‌گذارنند.
تبلیغات

طبق ادعای سارا هیدر، مدیر محصول اپلیکیشن توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی قرار است به‌زودی و با اضافه‌کردن قابلیت‌هایی جدید، بیش از پیش گفتگو‌محور شود. توییت هیدر که توسط جک دورسی، مؤسس و مدیرعامل توییتر، ری‌توییت شده، اسکرین‌شات‌هایی را نشان می‌دهد که در آن‌ها دو ویژگی جدید برای این شبکه‌ی اجتماعی دیده می‌شوند. یکی از آن‌ها نمایش پاسخ‌های یک توییت به‌صورت رشته‌ای و دسته‌بندی‌شده است که پاسخ‌های داده‌شده به یک پست را در یک باکس رنگی نشان می‌دهد.

ویژگی دیگر، نمایش وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن کاربران است؛ به‌این‌صورت که اگر فردی آنلاین باشد، یک نقطه‌ی سبزرنگ روی تصویر پروفایل وی دیده خواهد شد. ظاهرا تاکنون وجود چنین قابلیتی در وب‌سایتی نظیر Twitter به مذاق برخی کاربران خوش نیامده است. بعضی از آن‌ها نگران حریم خصوصی‌شان هستند و امیدوارند که این ویژگی، اجباری نباشد و هر کس مایل بود بتواند از آن استفاده کند.

بر اساس آنچه که از واکنش کاربران به‌دست رسیده، آنان از ویژگی دسته‌بندی‌شدن پاسخ‌ها بسیار خوششان آمده و آن را کاربردی می‌دانند؛ اما علاقه‌ای به نشان‌داده‌شدن آنلاین بودن‌شان ندارند.

گفتنی است که این شبکه‌ی اجتماعی اخیرا از قابلیتی جدید، یعنی پیشنهاد آنفالوی حساب‌های کاربری رونمایی کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات