قابلیت جدید توییتر: پیشنهاد آنفالوی حساب‌های کاربری

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توییتر در جدیدترین قابلیت خود، فهرستی پیشنهادی برای آنفالوی حساب‌های کاربری کم مراجعه را به کاربر می‌دهد.
تبلیغات

بااینکه اغلب کاربرهای توییتر، فهرست بلندبالایی از حساب‌های کاربری را فالو می‌کنند؛ اما معمولا کاربرها فرصت مرور بسیاری از حساب‌ها را پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل، این هفته توییتر به تست یک قابلیت پرداخته که پیشنهاد آنفالوی حساب‌‌هایی با بازدید کم را به کاربر می‌دهد. این تست در ابتدا توسط مت ناوارا رونمایی شد، در این تست، اسکرین‌شات یک پیغام نمایش داده شده است که فهرستی از افراد را برای آنفالو توصیه می‌کند.

توییتر در بیانیه‌‌ی ارسالی به Verge توضیح داده که هدف از این تست، کمک به کاربران برای حفظ محتوای مرتبط است و با این قابلیت، افرادی حذف می‌شوند که کاربر در حساب خود با آن‌ها تعاملی ندارد.

توییتر

در واقع این تست در تلاش است به این سؤال پاسخ دهد: در صورتی که کاربر با فهرست پیشنهادی آنفالو روبه‌رو شود، آیا افراد پیشنهادی را آنفالو می‌کند یا خیر.

البته توییتر هنوز اجرای این قابلیت را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. این قابلیت برای میکروبلاگرهای توییتر که تعداد زیادی فالوور دارند و اغلب با فالوورهای خود در ارتباط نیستند، خبر خوبی نیست. پیاده‌سازی گسترده‌ی این قابلیت آزمایشی می‌تواند نشانه‌ای بر آغاز رکود آمار فالوورها باشد؛ البته بعید نیست تا همین لحظه هم تعداد فالوورها به‌دلیل تغییر سیاست‌های ماه گذشته‌ی Twitter افت کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات