سنهایزر و مجیک لیپ لوازم جانبی صوتی برای هدست واقعیت افزوده تولید می‌کنند

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شرکت سنهایزر اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری مجیک لیپ، لوازم جانبی صوتی مخصوصی را برای هدست واقعیت افزوده‌ی مجیک لیپ وان تولید کند.
تبلیغات

اخبار جدید حاکی از آن هستند که سنهایزر قصد دارد وارد بازار محصولات مرتبط به دستگاه‌های واقعیت افزوده بشود. این شرکت که در زمینه‌ی ساخت محصولات صوتی باکیفیت فعالیت می‌کند، ساعاتی پیش در وب‌سایت رسمی‌اش اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت مجیک لیپ، به توسعه‌ی محصولات صوتی فضایی (Spatial) برای هدست واقعیت افزوده‌ی این شرکت یعنی Magic Leap One بپردازد.

شرکت Sennheiser اعلام کرده است که به‌احتمال زیاد، اطلاعات بیشتری در این رابطه طی برگزاری رویداد ویژه‌ی شرکت مجیک لیپ به‌ نام LEAP در شهر لس آنجلس (که برای ماه آینده تنظیم شده است) منتشر خواهد شد.

دارندگان هدست مجیک لیپ وان در حال حاضر می‌توانند صداها را از طریق اسپیکرهای داخلی این هدست بشنوند؛ کاربران اگر تمایل داشتند، می‌توانند به‌راحتی هدفون خود را به جک هدفون متصل کرده و صداها را از طریق آن، گوش دهند.

مجیک لیپ پس از سال‌ها کار به‌صورت محرمانه، مدتی پیش به‌صورت رسمی از Magic Leap One Creator Edition به‌عنوان یک هدست واقعیت افزوده برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد این استارتاپ بلندپرواز کسب کنید، به این مقاله در زومیت سری بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات