هوم هاب، نخستین اسپیکر هوشمند و مجهز به نمایشگر گوگل ماه آینده عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در رویداد ماه آینده‌ی خود علاوه بر پیکسل ۳، از اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر جدیدی به نام گوگل هوم‌ هاب رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

۱۷ مهر ماه (۹ اکتبر) تاریخی است که گوگل مراسم ویژه‌ی خود برای رونمایی از محصولات سخت‌افزاری جدیدش را برگزار خواهد کرد. در این رویداد، نسل بعدی گوشی‌های پیکسل به نام‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال به عنوان محصولات اصلی معرفی خواهند شد. اما گوگل علاوه بر این گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری از جمله یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر را نیز معرفی خواهد کرد.

اسپیکر هوشمند جدید گوگل که قرار است با نام تجاری Google Home Hub عرضه شود، مجهز به نمایشگری ۷ اینچی است و قصد دارد به رقابت مستقیم با اکو شو آمازون و اسمارت دیسپلی لنوو بپردازد. هوم هاب همچنین همانند دیگر نمایشگرهای هوشمند، عملکردی مبتنی بر گوگل اسیستنت، دستیار دیجیتال گوگل خواهد داشت. این بدین معنی است که بسته به تمایل کاربر، می‌توان از طریق رابط کاربری لمسی یا فرمان‌های صوتی، وظایف مختلفی را انجام داد. علاوه بر این، هنگامی که کاربر در حال تعامل با دستیار صوتی نباشد، پنل نمایشگر به‌صورت پیش‌فرض اطلاعات اصلی همچون آب‌وهوا، داده‌های ترافیکی یا حتی فهرست انجام کار را نمایش خواهد داد.

Google Home Hub
Google Home Hub
Google Home Hub
Google Home Hub

علاوه بر قابلیت‌های اشاره‌ شده، گوگل برخی از دیگر ویژگی‌ها نظیر امکان جفت‌‌سازی با دوربین‌های امنیتی، لامپ‌ها، تلویزیون‌ها و... را به نمایشگر هوشمند جدید خود افزوده است. این دستگاه به دلیل سازگاری با اپلیکیشن گوگل فوتوز به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر خود را به‌صورت اسلایدشو روی نمایشگر مشاهده کنند.

هوم هاب به جز نمایشگر، از بلندگویی به نسبت بزرگ در قسمت پشت بهره می‌گیرد که تجربه‌ای به‌ شدت بهبودیافته را نسبت به گوگل هوم و گوگل مینی فعلی برای کاربر فراهم خواهد کرد. در حال حاضر، مشخص نیست که گوگل چه قیمتی برای هوم هاب تعیین خواهد کرد؛ اما به محض آنکه این دستگاه عرضه شود، کاربران قادر به خریداری آن از بین دو رنگ خاکستری زغالی و سفید گچی خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات