گوگل در حال آزمایش تغییراتی در طراحی نوار جستجو لانچر پیکسل است

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در حال آزمایش بازطراحی رابط کاربری لانچر پیکسل و ایجاد تغییراتی در طراحی نوار جستجوی خود است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد براساس خبرهای منتشرشده، گوگل در حال بازطراحی نسخه‌‌ی جدیدی از رابط کاربری لانچر پیکسل است که احتمالا در گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال شاهد آن خواهیم بود.

یکی از کاربران وب‌سایت XDA، گزارش کرده بود که گوگل در حال آزمایش تغییراتی در رابط کاربری لانچر پیکسل است. در ادامه مشخص شد که گوگل در حال ایجاد تغییراتی در طراحی نوار جستجوی گوگل است که در آن آیکون میکروفون در سمت راست با آیکون آشنای گوگل اسیستنت در سمت چپ جا‌به‌جا خواهد شد.

لانچر

جالب است بدانید حتی اگر دستیار هوشمند پیش‌فرض خود را از  گوگل اسیستنت به الکسا تغییر دهید، آیکون دستیار هوشمند باقی خواهد ماند و تغییری نمی‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی رابط کاربری لانچر پیکسل مورد آزمایش توسط گوگل، ۹-۴۸۸۹۴۸۲ است. در حال حاضر، نسخه‌ی فعلی موجود در اینترنت، رابط کاربری لانچر ۹-۴۸۳۶۵۰۳ است. نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی APK با اندروید پای از طریق شبیه‌ساز اندروید استودیو تهیه شده است. با این وجود، گوگل تایید کرده است که که از کلید متفاوتی نسبت به نسخه‌ی موجود رابط کاربری لانچر پیکسل استفاده کرده است. این بدان معنی است که اگر کاربر بخواهد APK جدید را روی سیستم خود نصب کند؛ لانچر جدید روی لانچر فعلی گوشی هوشمند نصب نخواهد شد.

زمانی که گوشی پیکسل ۲ ایکس ال گوگل در ماه اکتبر با نسبت تصویر ۱۸:۹ به بازار عرضه شد، Google تصمیم گرفت نوار جستجو را به قسمت پایین نمایشگر منتقل کند. آیکون اختصاری رنگین‌کمانی «G» در سمت چپ نوار جستجو و میکروفون در سمت راست قرار داده شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات