ویدئویی جدید از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ فاش شد

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ گلکسی تب‌اس‌۴ که قرار است مردادماه رونمایی شود، در ویدئویی جدید رویت شد.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد اوایل ماه آگوست (‌اواسط مردادماه)‌ در رویدادی بزرگ در کنار معرفی گلکسی نوت ۹، طرفدارانش را غافلگیر کرده و از محصولات شگفت‌انگیز دیگری نیز رونمایی کند.

گلکسی تب اس ۴

احتمال دارد سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۹، از تبلت و ساعت هوشمند خود رونمایی کند.  در ویدیویی جدیدی از گلکسی تب اس ۴ فاش شده، به خوبی می‌توانید طراحی ظاهری آن را مشاهده کنید. البته پیش از این نیز تصاویر لو رفته‌ی دیگری طراحی آن را به نمایش گذاشته بود؛ اما در ویدیوی جدید پنل جلویی و قاب پشتی تبلت به خوبی قابل رویت است. پی‍ش از این، تصویری از گلکسی تب اس ۴ با قلم S Pen و کیبورد جدید فاش شد.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، هر دو نسخه مشکی و خاکستری تبلت نشان داده شده است و علاقه‌مندان قادر خواهند بود در یکی از این دو رنگ، پرچمدار تبلت‌های سامسونگ را خریداری کنند. ویدیوی منتشر شده اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی گلکسی تب S4 ارایه نمی‌دهد و باید به خبرهایی که پیش‌تر در این رابطه منتشر شده است اکتفا کنیم. مشخصات کامل تبلت گلکسی تب اس ۴ پیش از رونمایی رسمی فاش شد. پیش از این نیز سامسونگ در ویدیوهایی جدید، به برخی از ویٰژگی‌های مهم گلکسی نوت ۹ پرداخته بود. 

گلکسی تب اس 4

همان‌طور که گفته شد، سامسونگ گلکسی Tab S4 در رویدادی در ماه آینده‌ی میلادی (‌اواسط مردادماه)‌ در نیویورک رونمایی خواهد شد. به گفته‌ی وب‌سایت فناوری TechnoBuffalo، تبلت گلکسی تب اس ۴ و گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ به طور همزمان در رویدادی مشترک در شهر در نیویورک معرفی خواهند شد؛ ولی هنوز تصمیم مشخصی در مورد مکان رونمایی ساعت هوشمند گلکسی واچ گرفته نشده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که باید تا نمایشگاه ایفا منتظر بمانیم یا اینکه ساعت هوشمند سامسونگ همزمان با سایر محصولات این شرکت در نیویورک معرفی می‌شود.

از آنجایی که گلکسی نوت ۹ و گلکسی تب‌اس‌۴ هر دو محصولاتی کاربردی هستند و از قلم S Pen بهره خواهند برد، لذا انتظار می‌رود که Samsung با رونمایی آن‌ها سر و صدای زیادی ایجاد کند و توجه بازار را به‌خوبی به این محصولات جلب خواهد کرد. پیش از این، گمانه زنی‌ها حاکی از رونمایی گلکسی تب  S4 در نمایشگاه IFA 2018 بود.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، Galaxy Tab S4 از پورت USB-C برای اتصال به نمایشگر بهره می‌برد که برای کاربری نوع DeX استفاده می‌شود. همان‌طور که گفته شد بر اساس گزارش منتشر شده از سوی TechnoBuffalo، زیاد نباید به رونمایی ساعت هوشمند Galaxy Watch خوش‌بین باشیم. البته دعوتنامه رویداد آنلاین سامسونگ برای ۱۰ مرداد ارسال شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات