گلکسی تب اس 4 با اسکنر عنبیه و فناوری Intelligent Scan معرفی می‌شود

شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی تب اس ۴ سامسونگ، از فناوری تشخیص هویت بیومتریک اسکنر عنبیه و Intelligent Scan به‌صورت همزمان بهره می‌برد.
تبلیغات

زمان زیادی تا معرفی گلکسی تب اس ۴ باقی نمانده و تاکنون مشخصات مختلفی از آخرین تبلت سامسونگ منتشر شده است. انتظار می‌رود Galaxy Tab S4 با حاشیه‌ی باریک و فاقد دکمه‌ی هوم در پنل جلویی رونمایی شود. 

یکی از سوالاتی که ممکن است درباره‌ی تبلت سامسونگ مطرح شود این است که گلکسی تب اس ۴ به کدام فناوری تشخیص هویت بیومتریک مجهز خواهد بود؟ بر اساس گزارش‌های غیررسمی و شایعه‌های مختلفی که در مورد تبلت Samsung منتشر شده است، انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۴ مجهز به اسکنر عنبیه و فناوری تشخیص چهره به‌صورت همزمان باشد. طبق آخرین گزارش منتشرشده از سوی SamMobile، گلکسی تب S4 به‌صورت همزمان از هر دو فناوری تشخیص هویت بیومتریک بهره می‌برد.

نحوه‌ی روشن کردن گلکسی تب اس ۴ مانند گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است. عملکرد اسکنر عنبیه و فناوری تشخیص چهره‌ی هوشمند (Intelligent Scan) گلکسی تب اس ۴ در یک ویدیو نشان داده شده است. هر دو ویژگی به‌صورت همزمان فعال هستند و وقتی کاربر صورت خود را مقابل نمایشگر قرار می‌دهد، سنسور تشخیص هویت بیومتریک می‌تواند به اسکن عنبیه یا تشخیص چهره‌ی هوشمند کاربر بپردازد. این ویژگی به سنسور اسکنر اجازه می‌دهد تا بتواند علاوه‌بر اسکن در محیط‌هایی با نور معمولی، در سایر محیط‌های تاریک‌ هم هویت کاربر را تشخیص و تایید کند. پیش‌تر نیز تصویری از گلکسی تب اس 4 با قلم S Pen و کیبورد جدید به نمایش گذاشته شده بود.

احتمالا در تاریخ ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه، همزمان با گلکسی نوت ۹ نمایش اولیه‌ای از Galaxy Tab S4 سامسونگ را مشاهده خواهیم کرد؛ ولی معرفی آن به نمایشگاه ایفا (IFA) برلین آلمان در شهریور ماه موکول خواهد شد. گفته می‌شود که گلکسی تب اس ۴ از سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ و تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ و رابط کاربری UI سامسونگ بهره خواهد برد؛ البته ممکن است نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تری از این تبلت نیز با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی و مشخصات پایین‌تر با نام گلکسی تب ای ۲ سامسونگ (Galaxy Tab A2)‌ معرفی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات