تصویری از گلکسی تب اس 4 با قلم S Pen و کیبورد جدید فاش شد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس تصویری غیر رسمی، گلکسی تب اس ۴ سامسونگ با قلم S Pen و صفحه کلید جدیدی قابل سفارش خواهد بود.
تبلیغات

بی‌شک گلکسی تب اس ۳ شرکت سامسونگ، یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۱۷ بود که قرار است جای خود را به تبلت گلکسی تب اس ۴ بدهد. پیش از این تصویری از Galaxy Tab S4 با رنگ مشکی منتشر شده بود؛ ولی تصویر جدید، نسخه‌ی سفید این تبلت را نشان می‌دهد؛ هرچند که در این تصویر، تبلت در پشت کاور کیبورد پنهان شده است. در نگاه اول وقتی تصویر را مشاهده می‌کنید، کیبورد فیزیکی تبلت توجه شما را جلب می‌کند که به‌صورت جداگانه قابل خرید خواهد بود.

ایوان بلاس، فاش‌کننده‌ی معروف دنیای فناوری، تصویر جدید گلکسی تب اس ۴ را در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تبلت جدید سامسونگ قرار است با قلم S Pen همراه باشد که ظواهر امر نشان می‌دهد قلم تبلت جدید با قلم S Pen گلکسی تب اس ۳ تفاوت‌های جزئی دارد؛ البته ایوان بلس ساعاتی پیش، تصاویر دیگری را نیز تبلت مورد انتظار سامسونگ و قلم اس‌پن جدید در کنار نمونه‌ی قبلی منتشر کرد که در ادامه‌ی متن می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

گلکسی تب اس ۴

انتظار می‌رود که گلکسی تب اس ۴ سامسونگ از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل، در کنار حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کند. شایعات حکایت از آن دارند که کره‌ای‌ها برنامه‌ای برای عرضه‌ی تبلت Galaxy Tab S4 با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ ندارند و در عوض گلکسی تب اس ۴ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام ارائه خواهد شد

گلکسی تب اس 4

تصویر سمت راست: قلم گلکسی تب اس ۴ در برابر قلم گلکسی تب اس ۳ - تصویر سمت چپ: گلکسی تب اس ۴

احتمالا گلکسی تب اس ۴ سامسونگ نیز همانند گلکسی تب اس ۳ به همراه قلم S Pen به فروش می‌رسد. تا این لحظه، قیمت و تاریخ عرضه‌ی تبلت جدید سامسونگ به بازار مشخص نشده است؛ با این حال، احتمال آن می‌رود که تبلت جدید به همراه ساعت هوشمند جدید سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2018 آلمان که از تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) تا ۳ سپتامبر (۱۲ شهریورماه) برگزار می‌شود، به‌صورت رسمی معرفی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات