تصاویری از قاب گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال فاش شد

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از قاب گوگل پیکسل 3 ایکس‌ال منتشر شده است که اطلاعات خوبی در مورد طراحی این گوشی در اختیار می‌گذارد.
تبلیغات

بر اساس تصاویری که به‌تازگی از کیس گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده است، دوربین پشت این گوشی دوگانه نیست و بریدگی بالای نمایشگر نیز به گوشی جدید گوگل سرایت کرده است. پیش‌تر در خبرها آمده بود که گوگل ساختار دوربین تک ماژولی را در گوشی بعدی خود حفظ خواهد کرد و در مورد بریدگی بالای نمایشگر (ناچ)، کد منبع اندروید P قبلا تصمیم گوگل به استفاده از آن را فاش کرده بود.

نکته‌ی جالب در مورد این تصاویر این است که نه‌تنها قاب، بلکه گوشی را نیز به تصویر کشیده‌اند. از منافذ موجود در این گارد، می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت، فلش ال‌ای‌دی و دوربین تکی در پشت گوشی پی برد. به‌علاوه در قسمت بالا حفره‌ای مشاهده می‌شود که ممکن است مربوط به درگاه جک صوتی سه و نیم میلی‌متری باشد؛ اما با توجه به اینکه گوگل در پیکسل ۲ این درگاه را حذف کرده بود و بعید است بخواهد آن را برگرداند، ممکن است با درگاهی کاملا متفاوت مواجه باشیم که فعلا چیزی در مورد کارایی آن نمی‌دانیم.

توجه داشته باشید که هرچند اطلاعات به‌دست‌آمده از تصاویر این قاب با آن‌چه قبلا در مورد طراحی پیکسل ۳ ایکس‌ال منتشر شده بود، تطابق دارد؛ اما هنوز نمی‌توان نظر قطعی در خصوص طراحی نهایی این گوشی صادر کرد و ممکن است تا زمان معرفی گوشی، بخش‌هایی از آن دستخوش تغییر و تحول بشوند. گفته می‌شود گوگل در فصل پاییز از پیکسل ۳ رونمایی خواهد کرد؛ هرچند  بر اساس شایعات ممکن است گوشی‌های جدید گوگل در فاصله‌ای کمتر از یک سال با زمان معرفی گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال معرفی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات