شرکت DxO Labs شایعه‌ی ورشکستگی خود را تأیید کرد

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت DxO Labs که سال گذشته راه خود را از DxOMark جدا کرد، حال دچار بحران شده است‌؛ اما ظاهرا کاربران از این بحران در امان خواهند بود.
تبلیغات

DxO Labs تأیید کرده است که آن‌ها اعلام ورشکستگی کرده‌اند و بر اساس فصل یازدهم قانون ورشکستگی دولت آمریکا، درخواست مهلت جهت بازسازی و احیای مجدد مؤسسه کرده‌اند. به گفته‌ی این شرکت، درخواست مذکور در تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند) ثبت شده است.‌ آن‌ها ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن شرایط موجود طی هفته‌های آتی اعلام داشته‌اند که کاربران و مشتریان آن‌ها به هیچ‌وجه تحت تأثیر این اتفاق قرار نخواهند گرفت.

بر همین اساس، شرکت DxO اعلام کرده است نرم‌افزار Nik Collection را که سال گذشته از گوگل خریداری کرده بود، ماه آینده به‌روزرسانی خواهد کرد. این اولین به‌روزرسانی نرم‌افزار یادشده توسط مالک جدید آن خواهد بود و به گفته‌ی DxO قرار است ضمن رفع باگ، نیک کالکشن را با جدیدترین رایانه‌ها سازگار کند.

ماه آینده DxO Labs نرم‌افزار ویرایش عکس خود را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد. این به‌روزرسانی شامل پشتیبانی از چند دوربین جدید از جمله Canon EOS 2000D و Sony A7 III است و به گفته‌ی شرکت سازنده، ابزار اصلاح تصویر را نیز بهبود می‌بخشد. این به‌روزرسانی برای کاربران حال حاضر DxO PhotoLab رایگان خواهد بود.

Nik Collection

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، DxO Labs دیگر ارتباطی با DxOMark ندارد و این دو شرکت سال گذشته راه خود را از هم جدا کردند. DxOMark شرکتی است که در حوزه‌ی آزمایش و امتیازدهی به دوربین‌ها فعالیت دارد؛ اما DxO Labs شرکتی است که محصولاتی مانند دوربین‌های قابل کنترل از طریق موبایل با نام DxO One و چند برنامه‌‌ی نرم‌افزاری مختلف را عرضه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات