شرکت DxOMark از DxO Labs جدا شد

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس ایمیلی که اخیرا منتشر شد، به نظر می‌رسد شرکت DxOMark راه خود را از DxO Labs جدا کرده است.
تبلیغات

نام DxO برای بسیاری از کاربران، آزمون‌های سنجش کیفیت و امتیازهای dxomark برای دوربین‌های مختلف را تداعی می‌کند؛ اما اواخر ماه گذشته ایمیلی از DxOMark Image Labs منتشر شد و طی آن این شرکت اعلام کرد که راه خود را از DxO Labs جدا کرده است. این شرکت حالا به‌عنوان شرکتی خصوصی و مستقل ادامه‌ی فعالیت می‌دهد و توسعه و تجاری‌سازی خدمات و راهکارهای سنجش کیفیت تصویر را پی خواهد گرفت.

از سوی دیگر، DxO Labs فعالیت خود را در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار ویرایش عکس DxO PhotoLab و دوربین قابل اتصال به گوشی DxO One ادامه خواهد داد. این شرکت که به‌تازگی Nik Software Collection را از گوگل خریداری کرد، وعده‌هایی در رابطه با به‌روزرسانی این نرم‌افزار در اوایل امسال داده است.

اولین زمزمه‌های جدایی این دو شرکت در ماه سپتامبر به وجود آمد؛ زمانی که ایمیلی به شرح زیر منتشر شد:

شرکت ما دست‌خوش تغییرات داخلی شده است. در ماه سپتامبر DxOMark Image Labs از DxO Labs جدا شد. DxOMark Image Labs حالا شرکتی خصوصی و مستقل است. بنابراین ما به توسعه‌ و تجاری‌سازی راهکارهای کیفیت تصویر ادامه خواهیم داد و ارائه‌ی خدمات و پشتیبانی به مشتریان در طراحی سیستم‌های دوربین باکیفیت در عرصه‌های مختلف مثل گوشی‌ هوشمند، دوربین‌ دیجیتال، پهپاد، دوربین‌های ورزشی، نظارتی و دوربین‌های خودرو را ادامه خواهیم داد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات