ال‌ جی جی 7 (نئو) در MWC 2018 به نمایش گذاشته شد

پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
ویدیویی از پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی به‌ دست آمده است که ال‌جی جی ۷ نئو را با دوربین دوگانه و طراحی مشابه آیفون ۱۰ اپل به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

ال‌جی در بازار گوشی‌ هوشمند با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و عدم فروش بالا و ضرردهی، باعث شده است مقامات شرکت کُره‌ای به دنبال راه‌ حل جدیدی برای رفع مشکلات این تجارت خود باشند. به همین جهت، جانشین ال‌جی جی ۶ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نشد و با رونمایی از نسخه ارتقاء یافته وی ۳۰ و وی ۳۰ پلاس با نام تجاری V30s ThinQ و V30s Plus ThinQ، ال‌جی به فبلت پرچم‌دار نیمه دوم ۲۰۱۷ خود برای فروش بیشتر فرصت داد.

ال جی جی 7 نئو

ال‌جی مدعی است که برای رقابت با سازندگان دیگر، محصول جدیدی معرفی نخواهد کرد و تنها زمانی‌که فناوری جدیدی برای ارائه وجود داشته باشد، پرچم‌دار دیگری توسط این سازنده آسیایی معرفی خواهد شد. جدا از زمان عرضه جی ۷ که هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است، در رابطه با نام نهایی این مدل نیز شایعاتی مطرح می‌شود؛ ال‌جی چندین‌ بار از تمایل خود برای تغییر نام تجاری پرچم‌داران آینده صحبت کرده است و ادعا می‌کند که شاید رویه نام‌گذاری پیشین را برای جانشین جی ۶ ادامه ندهد. بااین‌حال، نام گوشی ال‌جی جی ۷ به‌صورت اتفاقی توسط این شرکت به نمایش گذاشته شده است و توضیحات مندرج برای برنامه پرداخت اختصاصی ال‌جی در فروشگاه پلی استور گوگل، به عرضه پرچم‌دار بعدی ال‌جی با نام تجاری «G7» اشاره دارد.

به‌تازگی تصاویر و ویدیویی نیز از پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی به‌ دست آمده و به‌ نظر می‌رسد نمونه آزمایشی آن به‌صورت خصوصی در نمایشگاه MWC 2018 ارائه شده است. شرکت مذکور، گوشی جدیدش با نام جی ۷ «نئو» به نمایش گذاشته است.

درحالی‌که ایوان بلس به توسعه عضو جدید سری «G» گوشی‌های ال‌جی با اسم‌ رمز «جودی» و نمایشگر ۶.۱ اینچی +MLCD اشاره کرده بود؛ مدل جی ۷ نئو از یک صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچی اولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. مدل فاش‌شده از طراحی مشابه آیفون ۱۰ اپل برخوردار استو  در بالای صفحه‌نمایش آن یک بریدگی وجود دارد که محل قرارگیری سنسور دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است؛ البته پرچم‌دار جدید ال‌جی همچنان حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است.

ال جی جی 7 نئو

گفته می‌شود تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی اختصاصی، قدرت جی ۷ نئو را تأمین می‌کند؛ ضمن اینکه مدل مذکور به ۴ یا ۶ گیگابایت رم مجهز شده است و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گوشی‌های پیشین ال‌جی از دوربین دوگانه با چینش افقی بهره می‌گیرند؛ این در حالی است که جانشین ال‌جی جی ۶ به دوربین دوگانه عمودی با دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود سنسور اصلی دهانه لنزی F1.6 دارد و گشودگی دیافراگم سنسور واید، F1.9 است. برای عکاسی سلفی، سنسور ۸ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش جای خواهد گرفت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز پردازنده و نمایشگر گوشی را تأمین می‌کند.

در رابطه با اندازه صفحه‌نمایش، باید گفت گوشی جدید ال‌جی به کشیده‌ترین نمایشگری مجهز شده است که از آن در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود و نسبت ابعاد نمایشگر، ۱۹.۵ به ۹ است. در حال‌ حاضر گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با نمایشگر ۱۸.۵ به ۹ این لقب را به خود اختصاص داده‌اند. منبع انتشار مشخصات پرچم‌دار جدید ال‌جی، ادعا می‌کند جی ۷ نئو از نمایشگری با تراکم پیکسلی 900ppi بهره می‌گیرد؛ اما با توجه به اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش، این موضوع صحت ندارد.

دیگر قابلیت‌هایی که برای پرچم‌دار جدید ال‌جی به آن اشاره می‌شود، صدای فراگیر DTS-X و بلندگوهای بوم‌باکس است؛ به‌ نظر می‌رسد در هنگام جای‌گیری گوشی روی هر سطحی، باس بیشتری تولید خواهد شد که هیجان‌انگیز به‌ نظر می‌رسد.

ویدیوی فاش‌شده از گوشی جی ۷ نئو در ادامه آمده است:

بر اساس ادعای ایوان بلس، پرچم‌دار جدید ال‌جی تا ماه ژوئن (خرداد - تیر) به بازار عرضه نخواهد شد و در دسترس قرار نمی‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات