ال‌ جی حضور فناوری Quick Charge 4.0 در پرچمدار آتی خود را تأیید کرد

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گفته‌های شرکت ال‌جی، پرچم‌دار آتی این شرکت از فناوری Quick Charge 4.0 استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

نسل بعدی پرچم‌دار ال‌جی که احتمالا با نام جی ۷ شناخته خواهد شد، قرار است با فناوری شارژ سریع جدید عرضه شود که فرآیند شارژ دستگاه را به‌‌طرز ملموسی بهبود دهد. برطبق گفته‌ی ال‌جی در وب‌سایت رسمی خود، نسل بعدی پرچم‌دار این شرکت از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 شرکت کوالکام بهره خواهد برد.

ال‌جی ادعا می‌کند که فناوری Quick Charge 3.0 که پیش از این در G6‌ آن را مشاهده کرده‌ بودیم، در زمان ۱۰۵ دقیقه، شارژ دستگاه را از ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رساند؛ حال بر طبق ادعای این شرکت، نسل جدید این فناوری ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود است و ۳۰ درصد بازده بیشتری دارد.

انتظار می‌رود که این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی و برای عرضه در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ آماده شود. البته تمامی این‌ها حدس و گمان است و این احتمال وجود دارد که ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را در یک رویداد اختصاصی رونمایی کند.

اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی از جی ۷‌ به بیرون درز نکرده است؛ اما این احتمال وجود دارد که LG‌ از آخرین نسل پردازنده‌های کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ در این دستگاه استفاده کند. همچنین باتوجه به زمان عرضه‌ی این دستگاه، احتمالاً جی ۷ را با آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایل گوگل، یعنی اندروید اوریو تجربه خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات