ال‌ جی V30S ThinQ نسخه‌ی هوشمندتر V30 است

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی پرچم‌دار جدید V30S ThinQ را با حافظه‌ی بالاتر و به‌کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی معرفی کرد.
تبلیغات

ال‌جی همه‌‌ساله در رویداد MWC گوشی‌های فوق‌العاده‌ای معرفی می‌کند. این شرکت امسال به ‌جای معرفی محصول جدیدی از سری پرچم‌دار جی، نسخه‌ی پیشرفته‌تری از ال‌جی وی ۳۰ را با نام V30S ThinQ معرفی کرد. این گوشی از لحاظ پردازنده و باتری تفاوتی با نسخه‌ی قبل ندارد و از اسنپدراگون ۸۳۵ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد؛ اما از لحاظ رم، ۲ گیگایابت افزایش ظرفیت دارد. همچنین در قسمت فضای ذخیره‌سازی به جای دو انتخاب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، دو گزینه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این گوشی را پیش رو خواهید داشت.

ال‌جی این گوشی را به هوش مصنوعی مجهز کرده و قابلیت‌های جدیدی به دوربین آن افزوده است. قابلیت EyeEm vision این امکان را به شما می‌دهد که دوربین را به سمت اشیاء بگیرید و گوشی ماهیت آن‌ها را تشخیص دهد. همچنین به کمک قابلیت QLens می‌توانید محصولی را اسکن کنید و قیمت آن را در فروشگاه اینترنتی آمازون مشاهده ببینید.

از دیگر قابلیت‌هایی که ال‌جی به دوربین V30S اضافه کرده، قابلیت Bright Mode است که به کمک آن گوشی با ترکیب چهار پیکسل، عکس‌های روشن‌تری خلق می‌کند. البته عکسی که در این حالت گرفته می‌شود رزولوشن پایین‌تری خواهد داشت.

ال‌جی V30S

نکته‌ی جالب اینکه تقریبا تمام قابلیت‌های فوق نرم‌افزاری هستند و قرار است طی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به V30 نیز اضافه شوند. گوشی مورد بحث به نسخه‌ای اختصاصی گوگل اسیستنت نیز مجهز است. این نسخه علاوه بر تمام دستورات صوتی موجود، ۲۳ دستور اختصاصی مختص ال‌جی را نیز اجرا می‌کند و از این رو مثلا می‌توانید به گوشی بگویید از شما عکس سلفی با زاویه‌ی عریض بگیرد.

در مجموع باید گفت LG V30S ThinQ همان چیزی است که از ابتدا V30 باید می‌بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات