استفاده از کامیون خودران ولوو در معدن

کامیون خودران ولوو FH16 با موفقیت در معدنی در نروژ در شرایط واقعی آزمایش شد؛ از این کامیون بدون راننده برای حمل سنگ آهک استفاده می‌شود.

طی سال‌ها گذشته شرکت‌های فناوری مانند تسلا و اتو (Otto)، کامیون بدون راننده را توسعه داده‌اند. در سال ۲۰۱۶ کامیونت خودران اتو مسافت ۱۹۳ کیلومتری را در بزرگراه برای تحویل ۵۰،۰۰۰ قوطی نوشیدنی به‌طور خودران طی کرد. اخیراً ولوو تراکس (Volvo Trucks) با استفاده از ۶ دستگاه کامیون بدون راننده FH16 که برای حمل سنگ آهک در شرکت معدنکاری نروژی Brønnøy Kalk AS، فناوری خودروی خودران را به سطح بالاتری رساند.

Driverless Volvo FH16 Truck / کامیون بدون راننده خودران ولوو

برای اولین آزمایش در شرایط واقعی، دو راننده‌ی ایمنی پشت فرمان نشسته‌اند، اما کامیون کاملاً خودران است. مسیر رانندگی پنج کیلومتری در یک گودال باز شروع می‌شود و کامیون پر از سنگ آهک است. از آنجا کامیون ۱۰۰ متر از گودال دور می‌شود تا به تونلی با طول ۳.۵ کیلومتر برسد. کامیون ولوو FH16 خودران پس از ورود به تونل دوم، این بار باید ۸۰۰ متر را در داخل تونل حرکت کند.

در انتهای تونل دوم، کامیون‌های خودران ولوو به محل سنگ‌شکن وارد می‌شوند. در اینجا کامیون با دنده عقب به سمت سنگ‌شکن حرکت می‌کند تا سنگ آهک را درون دستگاه بزرگ خردکن بریزد. کامیون به دقت دستورالعمل خود را اجرا می‌کند و این عملیات، موفقیت بزرگی برای اولین آزمایش در شرایط واقعی و نقطه عطفی برای این شرکت است.

Driverless Volvo FH16 Truck / کامیون بدون راننده خودران ولوو

هدف ولوو این است که انعطاف‌پذیری و کارآیی بیشتری برای مشتریان خود ارائه دهد. با استفاده از تکنولوژی جدید کامیون خودران، این شرکت روش‌های متنوعی را برای مشتریان ارائه می‌دهد که منجر به افزایش بهره‌وری خواهد شد.

 

دانلود    720P          360P

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید